کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت:در این چند سال جای استقلال در آسیا خالی بوده است و به همین دلیل قدم اول را محکم برمی داریم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانخسرو حیدری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل الاهلی امارات گفت: در 6،7 سالی که در آسیا حضور داشتیم و اولین بار است که با الاهلی امارات روبه‌رو می‌شویم.

وی ادامه داد: در نظر داریم فردا قدم اول را محکم برداریم و می دانیم کار سختی در مقابل هم تیمی هایمان داریم چرا که آنها تیم های خوبی هستند و در این چند سال جای استقلال در آسیا خالی بوده است.

حیدری در مورد اینکه استقلال بازی‌های سنگینی در چند دیدار اخیر خود انجام داده است، گفت: به هر صورت همان طور که نظاره گر بودید در فاصله چند روز تا دیدار با الاهلی، استقلال مسابقات سنگینی در لیگ برتر پشت سر گذاشته است. مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا دیدارهای سنگین و فاصله بازی‌ها نیز کم بود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پایان خاطر نشان کرد: خوبی استقلال این است که با همه نفراتش وارد زمین شده و هر بازیکنی که به میدان برود، همان کیفیت را خواهد داشت و می‌داند چه قابلیت‌هایی داشته و در چه قالب تاکتیکی به میدان می‌رود. برای دیدار فردا نیز فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشیم و هر بازیکنی به میدان برود، با همه توانش بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار