سناتور جمهوری‌خواه معتقد است بدون آزادی رسانه‌ها، آزادی‌های فردی نیز در طول زمان از بین می‌رود و این شیوه‌ای است که دیکتاتور‌ها کار خود را با آن آغاز می‌کنند.

جان مک کین: حمله به آزادی رسانه‌ها، روش دیکتاتورهاست
به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه اسکای نیوز؛ "جان مک کین"، سناتور جمهوری خواه در واکنش به حملات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه رسانه ها، نسبت به سرکوب مطبوعات آزاد هشدار داد و آن را آغاز حکومت دیکتاتور‌ها دانست.

سناتور مک کین، نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا و از منتقدان دیرینه ترامپ در نشست خبری شبکه ان بی سی اظهار داشت: آزادی مطبوعات جزء حیاتی از کشور هستند و ما باید حتما آن‌ها را داشته باشیم.

سناتور آریزونا که مکرراً تنفرش را از رسانه‌ها اعلام کرده، هشدار داد: بدون آزادی رسانه ها، آزادی‌های فردی نیز در طول زمان از بین می‌رود و این شیوه‌ای است که دیکتاتور‌ها کار خود را با آن آغاز می‌کنند. البته گمان نمی‌کنم رئیس جمهور در تلاش برای ایجاد حکومت دیکتاتوری باشد، ولی ما باید از تاریخ درس بگیریم. چراکه دیکتاتور‌ها به منظور تثبیت قدرت خود، رسانه‌ها را هدف قرار می‌دهند و آن‌ها را سرکوب می‌کنند؛ آنچه در تاریخ بار‌ها تکرار شده است.

مک کین روز جمعه با انتقاد از رئیس جمهور آمریکا، اظهار داشت دولت ترامپ از هرج و مرج و بی نظمی رنج می‌برد.

دونالد ترامپ در پیامی توییتری که روز گذشته منتشر کرد به رسانه‌های آمریکایی حمله کرد و رسانه‌های (نیویورک تایمز، ان‌بی‌سی نیوز، ای‌بی‌سی، سی‌بی‌اس، سی ان ان) را دشمن مردم آمریکا نامید.

انتهای پیام/.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار