سعید ابراهیمی والیبالیست مازندرانی تیم بهزیستی از وعده هایی که تحقق نمی یابد گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته تیم بهزیستی مازندران پایانی بود برای مشخص شدن تکلیف قهرمانی ماراتن قهرمانانی که سالهاست نشان دادند که معلولیت محدودیت نیست و با شکست دادن ذوب آهن در اصفهان دو هفته مانده به پایان فصل و با نتیجه خیره کننده بدون باخت و تنها واگذار کردن 3 ست درکل فصل قهرمان این مسابقات شدند.

سعید ابراهیمی که به همراه رمضان صالحی از ارکان و قهرمانان پاراالمپیکی این تیم بودند و پایه گذار تشکیل تیم بهزیستی مازندران شدند از نامهربانی های وعده دهندگانی گفتند که تا امروز جامه عمل را به خود ندید.

سعید ابراهیمی گفت:قرار بود پس از مسابقات پاراالمپیک 2016ریو قهرمانان این رشته به استخدام اداره بهزیستی درآیند اما با وجود پیگیری های متعدد پاسخ قانع کننده ای دریافت نشد و سال هاست که ورزشکاران و قهرمانان این رشته با این وعده ها زندگی می کنند.

وی افزود:عمر قهرمانی و حرفه ای یک بازیکن محدود است و بازیکنی که تمام زندگی خود را برای ورزش قهرمانی گذاشته است و به سکوی افتخار هم رسیده باید برای دوران پس از قهرمانی او هم فکری شود که متاسفانه پس از گرفتن 3تا4 مدال از مسابقات پاراالمپیک و سپری شدن زمانی به اندازه 12 تا 16 سال هنوز ورزشکاران قهرمان والیبال نشسته امیدوار به محقق شدن وعده ها هستند.

دارنده 3 مدال پارالمپیک گفت:امیدواریم بعد از قهرمانی در لیگ کشور از این ورزشکاران استقبال و تقدیر قابل قبولی صورت بگیرد تا مزد زحمت های خود را لمس کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.