امام جمعه موقت گناوه گفت: در بحث مدرسه سازی توجه به تجهیزات و امکانات بروز لازم است و اگر بهترین امکانات را داشته باشیم اما دانش آموزان و معلمان نیازمند باشند و دغدغه ی مالی داشته باشند ما در عرصه ی علم و دانش نتیجه ی مطلوبی نخواهیم گرفت.

لزوم توجه به تجهیزات بروز و نیروی انسانی در وضعیت مدارس
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام مصطفی آشناگر در همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان گناوه، با اشاره به اینکه خیرین در راه انبیاء قدم گذاشته اند اظهار داشت: قرآن کریم، رسالت انبیاء را ورود مردم از تاریکی به نور معرفی میکند و کار خیرین کار انبیاست زیرا توجه به عرصه ی علم و دانش برای روشن کردن مشعل های نورانی است که جامعه ی ما، جامعه ی همراه با علم و دانش باشد و خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در راه پیامبر قدم گذاشته اند و این کار آنها قابل تقدیر و قابل توجه است.

آشناگر با بیان اینکه در کار خیر باید از همدیگر سبقت گرفت افزود: یکی از کارها در عرصه ی خیر، علم و دانش است و خیرین شهرستان گناوه قبل از آن که از آنها درخواست شود به صورت خودجوش کمک کرده اند.

وی  با اشاره به اهمیت علم و دانش گفت: پیشرفت و تعالی کشور منوط به علم و دانش و تربیت دانش آموزان و فرزندان است.

آشناگر با اشاره به لزوم توجه به امکانات بروز و نیروی انسانی گفت: در بحث مدرسه سازی توجه به تجهیزات و امکانات بروز لازم است و اگر بهترین امکانات را داشته باشیم اما دانش آموزان و معلمان نیازمند باشند و دغدغه ی مالی داشته باشند ما در عرصه ی علم و دانش نتیجه ی مطلوبی نخواهیم گرفت.

امام جمعه موقت شهرستان گناوه با اشاره به اینکه هزینه کردن برای علم و دانش، خرج نیست بلکه یک سرمایه است اضافه کرد: سرمایه گذاری برای علم و دانش، یک سرمایه گذاری مطمئن است و این سرمایه گذاری را خدا ضمانت کرده است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.