فیلم مستند شبیه خودش در منطقه آزاد ارس اکران می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رئیس حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی گفت: به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت دخت نبی اکرم (ص)، حضرت فاطمه کبری(س)؛ فیلم مستند «شبیه خودش» که مروری بر زندگی شهید مدافع حرم، حامدجوانی می باشد، در منطقه آزاد ارس اکران می شود.
میلانی با اعلام این خبر افزود: اکران فیلم مستند « شبیه خودش» روز یکشنبه یکم اسفند ماه سال جاری در محل سالن حکیم نباتی سایت اداری منطقه آزاد ارس را ساعت 14:30 اکران می شود.
وی با بیان اینکه حضور برای تمامی علاقمندان در این برنامه آزاد است، ادامه داد: در این مراسم حاج مهدی خادم آذریان مداحی خواهند کرد و در ادامه از خانواده این شهید مدافع حرم تجلیل به عمل می‌آید.
رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: «شبیه خودش» مروری بر زندگی شهید مدافع حرم، حامد جوانی است؛ جوانی كه به شهید ابوالفضلی شهرت یافت و دو دست و دو چشم خود را فدای حضرت زینب(س) کرد.
میلانی اظهار کرد: «حامد» جوانی بود كه بهره جوانی اش را در راه اسلام و صیانت از خاندان اهل بیت علیهم اسلام دید.
وی در خصوص عوامل این فیلم گفت: فیلم مستند «شبیه خودش» به نویسندگی و تدوین گری سید محمد امین بهکار می باشد و فاطمه رشتبریان؛ دستیار کارگردان، سید محمد امین بهکار و میلاد زاده باقر؛ گروه تصویربرداری، زهرا میرزا محمدی؛ صدابردار، مرضیه افشان؛ مدیر صحنه و ریحانه پرتوی به عنوان منشی صحنه در این فیلم همکاری داشته اند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.