مدير امور فرهنگي سازمان قوه قضائيه کشور درجمع کارکنان انتظامی چابهارگفت : صف آرایی دشمن در مقابل کشور ایران اسلامی نشانه استواری و ثابت قدم بودن ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،دکتر وحدتی مدير امور فرهنگي سازمان قوه قضائيه کشور  در این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) گفت: امنیت و روند رو به رشد انقلاب اسلامی به برکت خون شهداء است و این پیشرفت باعث بیداری اسلامی در بسیاری از کشور های منطقه شده است . 

دکتر وحدتی  افزود : دشمنان با تمام توان و قدرت در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران صف آرایی کردند اما انقلاب اسلامی با رهبری عالمانه رهبر معظم انقلاب در مقابل تمام توطئه های دشمنان ایستادگی کرده است .  

مدير امور فرهنگي سازمان قوه قضائيه کشور  افزود: باید با روحیه انقلابی و ایثار و از خود گذشتگی مشکلات را مرتفع نماییم و به اهداف انقلابی خود برسیم و دشمن و استکباررا زمین گیر و افکار و توطئه های شوم آنان را خنثی سازیم.  

وی تصریح کرد : وقتی با اراده و انگیزه الهی وارد میدان کار شویم پیشرفت خواهیم کرد و در همه عرصه های علمی رشد چشگیری به دست خواهد آمد.  

مدير امور فرهنگي سازمان قوه قضائيه کشور به توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی در طول این سالها اشاره و افزود: با توانمندی و روحیه انقلابی همه اقشار مختلف جامعه، هیچ کدام از توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی به نتیجه نرسیده است و این به خاطر اطاعت پذیری مردم از مقام معظم رهبری و اعتماد به ارزش های انقلاب اسلامی است . 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار