مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: یکهزارو 961 طرح اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی در این استان اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سرهنگ بیرانوند با بیان اینکه میزان اعتبار هزینه شده برای انجام این طرح ها که در مناطق محروم صورت گرفته 300میلیارد ریال است گفت :تعهدات بسیج سازندگی براساس برنامه ریزی های انجام شده امسال 15طرح بوده که در عمل 256 طرح با 20میلیارد ریال اجرا شده است.

وی با بیان اینکه 52هزار نیروی جهادی در سال برای کارجهادی سازماندهی می شوند افزود: در ستاد طرح هجرت سه، امسال با همت سه هزارو500 نفر ، 165 مدرسه رنگ آمیزی و هفت مدرسه ساخته شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه از ظرفیت بسیج سازندگی به خوبی استفاده نمی شود گفت: بسیج سازندگی آمادگی کامل برای کمک به دولت را دارد.

سردار مرتضی کشکولی با اشاره به 767 پروژه تعریف شده در پنج دهستان دور افتاده در مناطق محروم افزود: این پروژه ها در زمینه زیرساخت ، سلامت ، وام اشتغال زایی و فرهنگی در مناطق محروم در ابتدای سال جدید شروع می شوند.

وی گفت: برای هر دهستان 140میلیارد ریال و در مجموع 800میلیارد ریال برای آبادانی پنج دهستان محروم تاکنون توسط بسیج سازندگی هزینه کرده ایم.

وی با اشاره به حضور 52هزار دانشجو و نیروهای بسیجی برای خدمت رسانی به مناطق روستایی محروم امسال افزود: قبل از اجرای پروژه ها باید اعتماد بین بسیج سازندگی و دستگاه های اجرایی استان ایجاد شود چرا که بسیج سازندگی آمادگی کامل برای کمک به دولت را دارد.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.