کرمانشاه؛

مبارزه با مواد مخدر نیازمند همکاری کلیه دستگاه ها

استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به معضل اعتیاد و مواد مخدر همه دستگاه ها موظف به مبارزه جدی تر و گسترده تر با این پدیده شوم هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ اسداله رازانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور اعضا در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: یکی از فاجعه های امروز در جامعه بحث مواد مخدر و اعتیاد است لذا از همه دستگاه ها می خواهیم که روند مبارزه با این پدیده شوم را افزایش دهند.

وی اظهار داشت: مدیران عضو این شورا باید شخصاً در جلسه حضور داشته باشند و با تمامی توان در جهت مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در جامعه تلاش و برنامه هایی را که در این راستا تدوین و تصویب می شود، اجرایی و عملیاتی نمایند.

استاندار کرمانشاه همچنین بر تهیه آماری دقیق از میزان اعتیاد در جامعه تاکید کرد و گفت: سازمان بهزیستی موظف به تهیه دقیق، کارشناسی شده و در نظر گرفتن تمامی جوانب این آمار است تا بتوان بر اساس آن راهبردهای اساسی را تدوین کرد.

رازانی در ادامه با اشاره به ظرفیت محدود مرکز ماده 16 استان در جمع آوری معتادین متجاهر و کارتن خواب دستور داد که مبلغ 6 میلیارد ریال برای توسعه این مرکز تخصیص یابد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.