مرتضی رسولی:تیم ملی راگبی با ترکیبی از بازیکنان جوان در مسابقات رنکینگ آسیایی شرکت می کند.

راگبی بازان جوان به مسابقات آسیایی اعزام می شوندمرتضی رسولی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد:تیم ملی راگبی برای حضور در مسابقات رنکینگ آسیایی آماده می شود که از روز 18 اسفند ماه به میزبانی قطر آغاز خواهد شد که 11 تیم در این رقابت ها حضور دارند.

وی افزود:تیم ملی راگبی با تیم های تایلند وبنگلادش همگروه شد که جزء تیم های برتر آسیا هستند و بازیکنان قدرتمندی در اختیار دارند. تیم ما نیز با بازیکنان جوانی انگیزه بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

رسولی در ادامه افزود:تا کنون در 3 مرحله این مسابقات شرکت کردیم که رتبه های اول و دوم را در دوره های مختلف به دست آوردیم.اکنون با جوان گرایی که در تیم ملی صورت گرفته است امیدوارم نتایج دوره های گذشته را تکرار کنیم.

سر مربی تیم ملی راگبی گفت:تا کنون 2 مرحله اردو ملی پوشان برگزار شد و مرحله سوم از 11 اسفندماه آغاز می شود.با شرایطی که در حال حاضر برتیم ملی حاکم است به طور قطع جزء 3 تیم برتر خواهیم بود.

وی درباره امکانات وشرایط ملی پوشان عنوان کرد:وضعیت اردو تیم ملی نسبت به گذشته بهبود پیدا کرد و تجهیزات مناسبی در اختیار ملی پوشان قرا ر گرفت. اما شرایط عالی نیست و از نظر امکانات و منابع مالی نسبت به تیم های آسیایی در محدودیت هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.