مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با شکسته شدن سد خاکی بردسیر، تجهیزات مرکز فوریت های پزشکی، پایگاه پیام و ستاد مدیریت بحران این شهرستان خسارت 100 درصدی دیدند.

خسارت 100 درصدی تجهیزات مرکز مدیریت حوادث بردسیر در سیلاب اخیر
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دکتر سید محمد صابری افزود: ساختمان های این مرکز، ستاد و پایگاه به همراه ساختمان مرکز جامع خدمات سلامت دهان و دندان و سلامت روان آسیب دیدند.
وی خاطرنشان کرد: ساعت هفت امروز صبح با شکسته شدن سد خاکی بردسیر و جاری شدن سیلاب در 50 درصد از قسمت شرقی شهر بردسیر، ستاد هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمان تشکیل شد.
دکتر صابری تصریح کرد: در این راستا پنج کد عملیاتی آمبولانس به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج تیم عملیاتی به شهر بردسیر اعزام شد.
وی افزود: به دلیل خسارت سیل به مرکز ارتباطات و قطع شدن وسایل ارتباطی مرکز مدیریت حوادث بردسیر، خودرو ارتباطات سیار مرکز مدیریت حوادث و فوریت ها پزشکی دانشگاه نیز در این شهر مستقر شد.
دکتر صابری گفت: خوشبختانه به دلیل پیش بینی های انجام شده این سیلاب خسارت جانی نداشته است و در حال حاضر اورژانس برای خدمت رسانی مشکلی ندارد.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه یادآور شد: با توجه به اینکه ساختمان این مرکز در بردسیر آسیب دیده و تجهیزات از بین رفته است تا زمان خرید تجهیزات جدید، امکاناتی که از کرمان منتقل شده و در مواقع بحران از آنها استفاده می شود در بردسیر مستقر هستند.
دکتر صابری افزود: تا زمانی که ساختمان این مرکز در بردسیر بهسازی شود، فضایی در ساختمان جدید شبکه بهداشت بردسیر به آن اختصاص پیدا کرده است.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار