عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه ريزی سال آينده شهر اصفهان بر اساس كار كارشناسی و با توجه به نقاط ضعف و قوت لايحه بودجه سال 95 صورت گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سيد كريم داوودي"  امروز، در جلسه علني شوراي شهر اصفهان با اشاره به اينكه براي اين بودجه كار كارشناسي دقيقي صورت گرفته است، اظهارکرد: اين بودجه يكي از بهترين بودجه هاي شهرداري اصفهان محسوب می شود.

وی افزود: برای تحقق منطقی بودجه، 250 میلیون تومان از کل مبلغ لایحه بودجه 96 شهرداری کسر شد.

وی با ابراز امیدواری به اینکه مبلغ قابل توجهي از سهم ماليات بر ارزش افزوده شهر اصفهان به شهرداري اين شهر تعلق گيرد، گفت: اگر به اين مسئله توجه شود، تحقق بودجه اصفهان نيز به خوبي دنبال مي شود.

وي با بيان اينكه تاكنون 80 درصد از بودجه سال 95 محقق شده، افزود: با توجه به تصویب بودجه منطقی، تحقق اين ميزان از بودجه در سال آینده دقيق و سريع تر صورت خواهد گرفت.
داوودي تحقق بودجه سال 96 شهرداري اصفهان را دور از دسترس ندانست و آن را منطقي عنوان كرد.

وي با بيان اينكه اميد است پروژه هاي نيمه تمام در سال آينده به اتمام برسد، گفت: در بودجه ريزي سال آينده سعي شده از تعريف پروژه هاي جديد خودداري شود تا پروژه هاي نيمه تمام به اتمام برسد.

عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان با اشاره به اينكه عملكرد سال گذشته شهرداري رصد و نقاط ضعف و قوت آن نيز بررسي شد اظهار كرد: بودجه سال 96 شهرداری پس از بررسی نقاط قوت و ضعف بودجه سال 95 به تصویب رسید.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار