فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان امسال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیای 2017 پس از مدتها از رکابزنان جوان استفاده می کند.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی دوچرخه سواری در بخش جاده هم اکنون در کیش در حال انجام تمرینات برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیای 2017 جاده است.امسال تیم ملی کشورمان در بخش جاده ،تایم تریل تیمی و تایم تریل انفرادی در بحرین به رقابت می پردازند.
 
اگرچه به خاطر شرایط جوی نامساعدی که در کل کشور حاکم فرما شده است در کیش چند روز اول اردوی دوچرخه سواری در هوای بارانی برگزار شد اما امروز هوای مساعدی داشت.
 
فدراسیون دوچرخه سواری مدتها است که در بحث استعدادیابی در همه شهرهای کشور فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با رکابزن های جوان شرکت می کند که این کار به آینده رشته دوچرخه سواری کمک فراوانی خواهد کرد.    
 
در این خصوص با شهاب جدید السلام رکابزن حاضر در اردوی تیم ملی مسابقات قهرمانی آسیا مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد:هم اکنون وضعیت خوبی را در اردوی تیم ملی داریم و امیدوارم که با دست پر به کشور باز گردیم زیرا برای کسب مدال در رشته تایم تریل انفرادی و تیمی امیدمان بیشتر است.
 
در رقابتهای تایم تریل امید به کسب مدال زیاد است 

وی افزود: البته در این رقابتها تیم ایران یکدست است در صورتی که در دیگر کشورها این مسئله حاکم نیست در مسابقات استقامت نیز رقابتها گروهی است و یک سری اتفاقات در حین رقابت پیش می آید که نمی توان از الان پیش بینی کرد اما در رقابتهای تایم تریل مطمئن به کسب مدال هستم.
 
به خاطر آسیب جسمی از رقابتها باز ماندم
جدید السلام در خصوص علت نبودش در رقابتهای آسیایی پیست عنوان کرد: با توجه به اینکه رقابتهای ما در پیست سیمانی و در اهواز بود در اردوی تیم ملی که در اهواز برگزار شد در حین تمرین به زمین افتادم و این اتفاق موجب آسیب به کتفم شد که از ادامه تمرینات با تیم ملی محروم شدم.
 
وی در خصوص اینکه در کدام رده سنی است،خاطر نشان کرد: بنده از خطه ی لرستان هستم و در تیم ملی بزرگسالان فعالیت می کنم.البته به زودی انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد و از 8 رکابزنی که در اردوی تیم ملی حضور داریم 6 دوچرخه سوار برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب می کنند.   
 
فدراسیون دوچرخه سواری در حال پوست اندازی است
در ادامه این گزارش با صمد پورسیدی رکابزن ملی پوش مصاحبه ای در این باره انجام دادیم،وی خاطر نشان کرد:در مسابقات آسیایی امسال سعی شده است که از جوانان استفاده کنند.تیم ملی هم اکنون در حال پوست اندازی است.کاری که در گذشته فدراسیون های قبلی باید به این مسئله فکر می کردند اما متاسفانه کوتاهی صورت گرفته است. هم اکنون تیم ملی استقامت جوان شده است که به آینده این رشته کمک زیادی خواهد کرد.
 
وی در ادامه عنوان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا در مسیر کفی برگزار می شود اما نهایت سعی مان بر این است تا نتیجه خوبی برای کشور کسب کنیم اگرچه در ماده تایم تریل امیدمان برای کسب نتیجه بیشتر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.