مشهد؛

بسته شدن برخی از محورهای خراسان رضوی

با بارش شدید باران و وقوع سیلاب در برخی از شهرهای خراسان رضوی، جاده‌های مواصلاتی این شهرستان‌ها مسدود شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،ابراهیم نصری مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر محور قوچان-درگز به علت کولاک شدید، برودت بالای هوا، لغزندگی سطح جاده، کاهش دید و محورهای خواف-رشتخوار، خواف-تایباد، تایباد- پایانه مرزی دوغارون و رباط سنگ- کدکن به علت بارش شدید باران و وقوع سیلاب کماکان مسدود می‌باشد.
وی افزود: محورهای باغچه-نیشابور، که به علت کولاک شدید و کاهش دید و نیز محورهای خواف – قائن و تایباد-مشهدریزه، که به علت بارش شدید باران و وقوع سیلاب مسدود اعلام شده بود با فروکش کردن سیلاب و تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی خاطرنشان‌کرد: هم اکنون شاهد بارش برف در حوزه شهرستان‌های مشهد، نیشابور، سبزوار، قوچان، جوین، سرخس، فریمان، خواف، سرولایت، صالح آباد، باخرز، طرقبه، شاندیز، کلات، درگز، باجگیران هستیم.
نصری گفت: در محورهای تربت‌جام -صالح‌آباد، خواف- تایباد، زاوه- فریمان، بارش برف و در محور حوزه شهرستان جغتای، و محورهای تربت حیدریه- باغچه، مشهد-کلات، درگز-قوچان کولاک و در حوزه شهرستان‌های زاوه، کاشمر و بردسکن بارش باران گزارش شده‌است.
وی افزود:: در روز گذشته ۴۹۰۰ تن شن و نمک، ۲۷۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات برای بازگشایی محورهای استان بکارگیری شده‌است و ۴۹۲ نیروی راهدار ۷۱۱۷ کیلومتر از راههای استان را برفروبی کرده اند.
انتهای پیام//ف. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار