رئیس سازمان تیم های ملی تیراندازی از اعزام تیراندازان به مساباقت جهانی هند خبرداد.

اعزام تیراندازان به هندناصر رسولی در گفتگو با خبرنگار گروه  ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد:تیم ملی تیراندازی کشورمان برای شرکت در مسابقات جهانی روز سه شنبه سوم اسفند ماه به هند اعزام می شود.

وی افزود: تیم کشورمان با ترکیب 8 ورزشکار در این رقابت ها شرکت می کند براین اساس تیم تیراندازی ایران را در این مسابقات در رشته تفنگ الهه احمدی، نجمه خدمتی، حسین باقری و پوریا نوروزیان و در رشته تپانچه گلنوش سبقت الهی، الهام هریجانی، محمد احمدی و وحید گل خندان تشکیل می دهد.

رئیس سازمان تیم های ملی تیراندازی ادامه داد:این تیراندازان در رشته های تفنگ بادی در بخش های سه وضعیت و درازکش آقایان و  در تپانچه در بخش ماده های۱۰ متر ، ۵۰ متر تپانچه آقایان  و ۲۵ متر تپانچه بانوان به رقابت بگذارند.

وی درپاسخ به این سوال آیا هزینه های اعزام تیراندازان به این رقابت ها فراهم شده است یا خیر اظهار داشت:بخشی از هزینه های اعزام فراهم شده است و تا زمان اعزام تیراندازان تمامی بودجه فراهم خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رسولی درباره اینکه چرافدراسیون با از اعزام تیراندازان با هزینه های شخصی به این مسابقات مخالفت کرد عنوان کرد:تیراندازان فقط در مسابقات آزاد مجوز دارند به صورت شخص شرکت کنند اما در رقابت های جهانی که فدراسیون جهانی آن را اداره می کند نمی توانند حاضر شوند.اگر تیراندازی در این رقابت ها نتیجه قابل قبولی کسب نکند مسائل فنی تیم ملی  تیراندازی زیر سوال می رود که در رنکینگ جهانی تاثیر گذار است.

لازم به ذکر است مسابقات جهانی تیراندازی هند از 4 اسفند ماه آغاز می شود وتا 14 همین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار