مسابقات فوتسال جام وحدت و همدلی که از ۲ ماه پیش و با شرکت ۳۶ تیم در کابل آغاز شده بود با قهرمانی تیم استقلال به پایان رسید.

قهرمانی تیم «استقلال» در مسابقات فوتسال جام «وحدت و همدلی» افغانستان
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، مسابقات فوتسال جام وحدت و همدلی که از 2 ماه پیش و با شرکت 36 تیم در کابل آغاز شده بود با قهرمانی تیم استقلال به پایان رسید.

آیت الله سید حسین ساجدی  در مراسم اختتامیه و توزیع جوایز تیم قهرمان و تیم های دوم و سوم گفت: اسلام طرفدار ورزش است.

این عالم دینی افزود: اینکه در اسلام به تیر اندازی و اسب سواری تاکید شده، نشان می دهد که مسلمانان باید برای داشتن اندام قوی به ورزش روی بیارند.

آیت الله سید حسین ساجدی خاطرنشان کرد: ورزش باید در خدمت اسلام باشد و جوانان نباید به ورزش آنقدر سرگرم شوند که نماز خود را فراموش کنند. جوانان باید به مسائل شرعی خود پایبند باشند.

وی تاکید کرد: افغانستان به جوانان قوی، نیرومند و توانمند نیاز دارد و ورزش را عاملی برای دوری از اعتیاد دانست و گفت: اسلام جوانان را به ورزش تشویق می کند.

در مسابقات فوتسال جام وحدت و همدلی که در ورزشگاه  مولا علی(ع) در کابل برگزار شده بود تیم فیصل به مقام دوم رسید و تیم طوفان موفق شد مقام سوم را از آن خود کند.

محمد عارف حیدری، بنیانگذار موسسه تحصیلات عالی ابوریحان و موسس مجتمع ورزشی مولا علی(ع)، نیز در مراسم اختتامیه جام وحدت و همدلی گفت: ورزش جوانان را از اعتیاد و فحشا دور می سازد.

وی تاکید کرد : اساس فرمایشات پیشوایان دینی، ورزش بهترین سرگرمی برای مردان و روی آوردن به ورزش در حقیقت عمل به دستور بزرگان دین است.

در پایان مسابقات فوتسال جام وحدت و همدلی به تیم اول مدال، کاپ قهرمان و جوایز نفیس اهدا و به تیم دوم و سوم کاپ و مدال رسید.

رشد نوشت: در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از بهترین بازیکن، بهترین گل و بازیکن اخلاق، مربیان تیم‌های حاضر و  حوزه ششم پلیس به دلیل تامین امنیت برگزاری مسابقات تقدیر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار