سرپرست انجمن سینمای جوانان استان زنجان از راهیابی فیلم کوتاه آجی ساخته‌ی یکی از فیلمسازان، به بخش مسابقه نهمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی خبر داد.

راهیابی فیلم کوتاه آجی به جشنواره فیلم پروین اعتصامیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرپرست انجمن سینمای جوانان استان زنجان گفت: این جشنواره در بخش‌های مستند، پویانمایی، فیلم‌های داستانی و فیلم‌های تجربی برگزار می‌شود که فیلم آجی به این مسابقه راه یافت.

لیلا بیگلی با اشاره به اینکه جشنواره فیلم پروین اعتصامی یکی از معتبرترین جشنواره‌های کشورمی باشد، افزود: این جشنواره با محوریت زنان بوده که در بخش فیلم‌های داستانی این جشنواره، نام علیرضا سلطانی به عنوان کارگردان فیلم آجی دیده می‌شود.

وی مدت زمان فیلم ذکر شده را ١٢ دقیقه عنوان کرد و گفت: این نام‌گذاری به دلیل تلخی‌های زندگی مادری است که درگیر معضلات فرزندان خود شده است.
سرپرست انجمن سینمای جوانان استان زنجان با اشاره به محدودیت بودجه برای حمایت مادی از آثار ساخته شده بیان کرد: هم اکنون ١٠ فیلم خوب در انجمن سینمای جوان استان وجود دارد که به دلیل محدودیت‌های استان امکان آغاز فیلم برداری این فیلم‌ها وجود ندارد.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.