سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: انتظار نداشتم صبا تا این حد بسته بازی کند اما باید از فرصت های مان استفاده می کردیم.

فرکی: انتظار بازی دفاعی را از صبا نداشتم/ جوانان سایپا از سکوی پرتاب خود استفاده کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حسین فرکی درباره توقف سایپا مقابل صبا گفت: درگذشت عباس نواصرزاده را تسلیت می گویم. با توجه به شکست در بازی با گسترش فولاد، برای پیروزی مقابل صبا مصمم بودیم و از عملکرد تیمم رضایت دارم.

وی افزود: به دلیل آسیب دیدگی بازیکنانمان با پنج تغییر به زمین آمدیم. تصور نمی کردیم صبا تا این حد بسته بازی کند و دنبال گرفتن فضا باشد. حریف با توجه به پیروزی مقابل ذوب آهن و سیاه جامگان وضعیت خوبی داشت.

فرکی درباره سبک بازی صبا تصریح کرد: بین 2 نیمه به بازیکنانم گفتم با تمرکز و هوشیاری بازی کنند و اشتباه نداشته باشند. نیمه دوم صبا تا حدی از لاک دفاعی بیرون آمد اما به آن ها اجازه خلق موقعیت ندادیم. مالک توپ بودیم اما نتوانستیم از فرصت هایمان استفاده کنیم. حتی حربه های روانی به کار گرفتیم اما به پیروزی نرسیدیم.

وی درمورد بازیکنان جایگزین سایپا مقابل صبا بیان کرد: نفرات جایگزین عملکرد نسبتا خوبی داشتند. پس از چند وقت از ابراهیم صادقی استفاده کردیم و نمایش خوبی داشت. به هرحال به هدف نهایی خود نرسیدیم و یک امتیاز بیشتر به سود صبا است تا سایپا.

وی درباره بازیکنان جوان و خارجی سایپا اظهار داشت: سه تعویض انجام دادم و دو جوان را به زمین آوردم. انتظار زیادی از جوان ها ندارم اما امیدوارم آن ها از سکوی پرتاب خود استفاده کنند. از بازیکن خارجی هم نمی توانم ایراد بگیرم چراکه وی در نیم فصل با هزار مشکل به سایپا اضافه شد. بوگدان کلا 10 روز است با ما تمرین می کند و در این مدت چند دقیقه مقابل گسترش فولاد و دقایقی در یک بازی دوستانه بازی کرده است.

فرکی ادامه داد: تمرینات ما در سالن انجام می شود چرا که شرایط آبی و هوایی و زمین خوب نیست. از این بازیکن خارجی هم زیاد انتظار ندارم. سبک بازی وی تا حدی شبیه خودم است. زمان می برد تا بتواند توانایی هایش را نشان دهد. به هر حال برای توپ های هوایی از بوگدان استفاده کردیم.

سرمربی سایپا درباره بازی های آتی این تیم اظهار داشت: چهار بازی سخت مقابل تراکتور، استقلال، سپاهان و نفت پیش رو داریم اما باید از موقعیت های خود استفاده کنیم. البته بازیکنی که باید شم گلزنی داشته باشد را نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار