بارش برف و باران سبب بسته شدن برخی محورهای خراسان رضوی شد.

بارش برف و باران و بسته شدن برخی محورهای خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مرکز مدیریت راههای خراسان رضوی اعلام کرد: هم اکنون برف شدید حوزه برف ، باران و مه در محورهای خراسان رضوی شهرستان های قوچان،باجگیران ،درگز و برف پراکنده حوزه کلات و چناران را فرا گرفته است.

از حوزه شهرستان های باخرز ، تایباد ، زاوه ، مه ولات ، فیروزه ، رشتخوار ،نیشابور، بردسکن ، تربت حیدریه ،طرقبه – شاندیز هم باران گزارش شده است.

بنابر این گزارش مه نیز حوزه بخش احمد آباد و شهرستانهای فریمان و تربت حیدریه و محورهای سرخس – مشهد به ویژه گردنه مزداوند و مشهد – کلات به ویژه گردنه گوجگی را فرا گرفته و این محورها با کاهش دید مواجه است.

مرکز مدیریت راههای خراسان رضوی اعلام کرد : هم اکنون تردد وسایل نقلیه در محور قوچان – درگز و قوچان – باجگیران ممنوع و تردد وسایل نقلیه سبک فقط با زنجیر چرخ میسر است.

همچنین به علت بارش شدید باران و وقوع سیلاب، محور فرعی رباط سنگ کدکن و بالعکس بسته شده است و تردد همه وسایل نقلیه در این محور تا فروکش کردن سیلاب ممنوع است.

هم اکنون راهداران برای بازگشایی این محور تلاش می کنند.

از رانندگان خواسته شده است در محورهای خراسان رضوی با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند
 
بارش باران و حتی تگرگ از عصر دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی آغاز شده است و بنابر پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی این بارشها تا یکشنبه در استان ادامه دارد و احتمال آبگرفتگی معابر  و سیلابی شدن  مسیل ها وجود دارد.
 
انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.