فهرست 3 نفره بارسلونا برای جانشینی انریکه

مقامات باشگاه بارسلونا فهرستی 3 نفره برای جانشینی سرمربی فعلی خود تهیه کرده اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،هیئت مدیره بارسلونا سه مربی را برای جانشینی لوئیس انریکه در فصل آتی در نظر گرفته است.

سرمربی بارسلونا فصل گذشته در اولین سال حضور خود روی نیمکت مربیگری این تیم کاتلان ها را به سه قهرمانی داخلی رساند اما قرارداد او تابستان 2017 به پایان خواهد رسید و شکست 4برصفر مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان نیز او را در آستانه جدایی از بارسا قرار داده است.  

هرچند هنوز به طور قطع مشخص نشده آیا انریکه نیوکمپ را ترک خواهد کرد یا نه، هیئت مدیره بارسا بدون فوت وقت دست به کار شده و جانشینانی برای او در نظر گرفته اند.
البته این اقدام هیئت مدیره ارتباطی به شکست سنگین بارسا مقابل پاریسی ها ندارد،آنها قبل از این مسابقه فهرست سه نفره خود را آماده کرده بودند.

نفر اول این فهرست والورده سرمربی  53 آتلتیک بیلبائو  است که سابقه مربیگری در ویارئال و والنسیا را نیز در کارنامه دارد، نفر دوم هم اوزبیو هافبک سابق بارسا در تیم رویایی یوهان کرایف است که اکنون سرمربی رئال سوسیه داد است و سابقه مربیگری در تیم ب بارسا را نیز در کارنامه دارد و نفر سوم این لیست هم کومان یکی دیگر از اسطوره های بارسلونا است که در حال حاضر مربیگری اورتون را بر عهده دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار