برد مقتدرانه تیم ایران در مقابل مغولستان

تیم ایران با شروع طوفانی در روز دوم مسابقات جام جهانی کشتی 2017 کرمانشاه ، تاکنون 6 برد شیرین مقابل تیم مغولستان کسب کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛در دومین دیدار روز دوم میسابقات جام جهانی کشتی 2017 کرمانشاه ، تیم ایران به مصاف کشتی گیران مقتدر مغولستان رفت که در دو کشتی نخست حسن رحیمی و مسعود اسماعیل پور مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.


در کشتی نخست حسن رحیمی 7 بر 6  زانابازارزاندانبود  کشتی گیر مغولستانی را شکست داد و در کشتی دوم نیز مسعود اسماعیل پور با نتیجه 4 بر صفر بر تولگا تموراوچیر صفر حریف مغولی برتری یافت اما در کشتی سوم مهدی جعفری 4 بر 3 مغلوب باتمانگای باتچولون شد.

در ادامه این رقابتها حامد رشیدی و پیمان یاراحمدی دیگر کشتی گیران کشورمان با نتیجه خیره کننده 10 بر صفر حریفان خود را در کمتر از سه دقیقه شکست دادند .

حسن یزدانی پهلوان مازندرانی هم 13 بر 2 از سد انوربات پروجاو حریف مغولی را شکست داد.محمدی دیگر کشتی گیر قدرتمند کشورمان هم با ضربه فنی کشتی گیر مغول را از پیش رو برداشت .

یداله محبی کشتی گیر سنگین وزن کرمانشاهی تیم ملی کشورمان در آخرین دیدار تیم ایران مقابل تیم مغولستان ؛ 5 بر صفر زلبو ناتساگسورن را شکست داد .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار