مخالفان گروه 20 امروز با برگزاری تظاهراتی در شهر بن آلمان، سیاست‌های این گروه را محکوم کردند.

تظاهرات علیه گروه 20 در آلمانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه خبری پرس تی وی، مخالفان گروه 20 امروز با برگزاری تظاهراتی در شهر بن آلمان، سیاست‌های این گروه را محکوم کردند. یکی از معترضان سیاست های گروه 20 در این تظاهرات گفت :«کشورهای گروه 20 حدود 90 درصد از تولید ناخالص داخلی جهان را دارند و از آن علیه فقرا استفاده می کنند. آنها سیاست های حمایت گرایانه علیه آفریقا و جاهای دیگر دارند. سیاست های مربوط به مهاجرت نتیجه سیاست های 20 کشور عضو این گروه است.»

تظاهر کنندگان در شهر بن همچنین، به رشد احساسات راست‌گرایانه افراطی و مداخله کشورهای گروه 20 در کشمکش‌های منطقه خاورمیانه (غرب آسیا)، و به ویژه جنگ سوریه، اعتراض کردند. این تظاهرات پس از آن برپا شد که وزیران امور خارجه گروه 20 اوایل روز پنج‌شنبه برای یک نشست دو روزه وارد شهر بن شدند. 

«رکس تیلرسون»، وزیر امور خارجه آمریکا، «سرگئی لاوروف»، وزیر امور خارجه روسیه، «بوریس جانسون»، وزیر امور خارجه انگلیس و «وانگ یی»، وزیر امور خارجه چین، از جمله شرکت‌کنندگان در این نشست هستند. آلمان میزبان این نشست است که با شعار «شکل دهی به نظم جهانی، سیاست خارجی فراتر از مدیریت بحران» برگزار شده است.

انتظار می رود در این نشست درباره مبارزه با تروریسم و جلوگیری از بحران های آینده بحث و گفتگو شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار