به دنبال انتشار شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر خروج لنگر کشتی رافائل از بوشهر، معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر این موضوع را تکذیب کرد.

لنگر کشتی رافائل از بوشهر خارج نشده استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رسول رمضانی گفت:شهریور ماه سال جاری که نگرانی هایی از سوی شهروندان بوشهری درباره ی سرنوشت کشتی خاطره انگیز رافائل بوجود آمد،شهرداری بوشهر تمام توان خود را جهت رفع نگرانی مردم و صیانت از این کشتی زیبا و افسانه ای که حالا جزیی از خاطره ی جمعی مردم بوشهر شده است انجام داد.

وی افزود:در پی مذاکرات و توافق های انجام شده، زمینه اهدای لنگر کشتی رافائل از سوی فردی که  آن را در اختیار داشت فراهم شد و شهرداری بوشهر نیز قول داد که از لنگر محافظت کرده و بعد از انجام برخی تعمیرات آن را به شکلی زیبا و شایسته در محل مناسبی در ساحل بوشهر جانمایی کند.

رمضانی ضمن بیان این مطلب که شهرداری امانتدار مردم است گفت:متاسفانه برخی اخبار بدون ارائه ی سندی معتبر و تنها با تکیه بر شایعات در فضای مجازی و رسانه ای استان منتشر می شود که نتیجه ای جز بروز بی اعتمادی بین مردم و مسئولین و متشنج کردن فضای آرامش جامعه ندارد.

این مقام مسئول در شهرداری بوشهر گفت:لنگر کشتی رافائل در اختیار شهرداری بوشهر است و در مکانی مناسب نگه داری می شود و در اوایل سال جدید همراه با یکی از مناسبت های تاریخی -فرهنگی بوشهر در ساحل جانمایی خواهد شد و از شهروندان بوشهری تقاضا داریم به شایعات توجه نکنند.

انتهای پیام /پ
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.