دبیر فدراسیون هندبال کشورمان گفت: همچنان آرای نهایی بازی سپاهان اعلام نشده و ما منتظر رای فدراسیون جهانی هستیم.

می آبادی: آرای نهایی بازی سپاهان اعلام نشده استفرامرز می آبادی دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آرای صادره در مورد بازی هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال میان دو تیم سپاهان اصفهان و هیات هندبال مرودشت این چنین گفت : کمیته انضباطی تصمیم گرفته بود تا تصمیم گیری در این خصوص را به فدراسیون جهانی واگذار کند به همین دلیل به فدراسیون جهانی نامه ای زدیم و خواستار رای آن ها شدیم . فدراسیون جهانی هم در ادامه اعلام کرد ابهام هایی وجود دارد و به همین دلیل تاکنون جواب قطعی ندادند. 

وی در ادامه و در خصوص حاضر نشدن تیم هندبال بانوان سپاهان در مسابقات لیگ ، هم زمان با اعتراضات پیش آمده عنوان کرد: هنوز کمیته انضباطی رای نهایی خود را اعلام نکرده است اما تصور می کنم تیم هندبال بانوان سپاهان بازی را 10 بر صفر بازنده شود . هم چنین ممکن است جریمه هایی هم برای این تیم در نظر گرفته شود. 

دبیر فدراسیون هندبال در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا سرانجام  هندبالیست های کشورمان در مسابقات کشور های اسلامی حاضر می شوند یا خیر اظهار داشت: فدراسیون هندبال همچنان پیگیر این موضوع است . اما ما هنوز جواب قطعی از سوی مسئولان دریافت نکرده ایم .

فرامرز می آبادی در مورد لیگ برتر هندبال بانوان و تیم ملی بانوان بیان داشت : هم اکنون ملی پوشان در حال برگزاری اردوی تدارکاتی هستند . به همین دلیل مسابقات لیگ در این هفته برگزار نشد و هفته آینده آخرین هفته لیگ برتر بانوان برگزار می شود. 

دبیر فدراسیون هندبال در پایان و در خصوص بازی های دوستانه تیم ملی هم گفت: نتوانستیم شرایط انجام بازی دوستانه ای را فراهم کنیم . با این حال پیش از اعزام ملی پوشان به مسابقات قهرمانی آسیا یک اردوی دیگر هم برگزار می کنیم. 

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار