صمیمی: استعداد یابی و آموزش، ۲ اولویت اصلی هیئت والیبال استان زنجان است.

استعداد یابی و آموزش ۲ اولویت اصلی هیئت والیبال زنجانرییس هیئت والیبال استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  در رابطه با والیبال استان گفت : با توجه به مختصات ورزشی استان زنجان و شرایط اقلیمی این منطقه، زنجان از استان های درجه 2 کشور به حساب می آید که با برنامه ریزی های صورت گرفته، سعی بر آن داریم تا مقدمات حضور والیبال استان را در سطوح بالاتر را فراهم نماییم .
 
علی صمیمی افزود : تیم های والیبال استان در 3 رده ی سنی نوجوانان ، جوانان و امید ( آقایان و بانوان ) در رقابت های دسته 2 کشور حضور دارند که این مسابقات هر سال به صورت قهرمانی کشور برگزار می شود که با پایان این رقابت ها در سال 95 تیم های استان با حضور در میانه جدول، این رقابت ها را به پایان رساندند .
 
وی به برگزاری لیگ های درون استانی اشاره کرد و گفت : این رقابت ها در 3 رده ی سنی نوجوانان ، جوانان و امید برگزار خواهد شد.
 
رییس هیئت والیبال استان تصریح کرد : لیگ نوجوانان استان از 5 اسفند با حضور 8 تیم استانی در شهرستان هیدج آغاز میگردد، لیگ های جوانان و امید نیز به ترتیب 24 اسفند 95 و خرداد 96 آغاز خواهد شد .
 
صمیمی به اهداف آینده ی هیئت اشاره کرد و گفت : استعداد یابی و آموزش 2 اولویت اصلی هیئت می باشد و با توجه به فعالیت بیش از 12 کانون و2 آکادمی والیبال در سطح استان سعی در آموزش علمی و آکادمیک این رشته ورزشی را داریم تا بتوانیم در آینده نزدیک شاهد رشد والیبال در استان باشیم .
 
انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.