رئیس سازمان امداد و نجات امدادرسانی در عملیات برف و کولاک سطح کشور را تشریح کرد .

امدادرسانی به بیش از 18 هزار نفر در 22 استانمرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار داشت : طی 6 روز گذشته تا ساعت 06:00 صبح امروز ، 22 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال، تهران، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، سمنان، فارس، کرمان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، گلستان، مازندران، مرکزی، لرستان، همدان، قم، یزد و اصفهان متاثر از برف و کولاک شدید شدند.

وی با اشاره به امدادرسانی 121 محور برف گیر ، افزود : تاکنون به 18 هزار و 900 نفر در استان های یاد شده امدادرسانی شده و 2 هزار و 800 نفر اسکان اضطراری یافتند .

سلیمی گفت : 32 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده (انتقال 13 زن باردار ) و 56 نفر از خدمات درمان سرپایی بهره مند شدند .

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر بیان داشت: امدادرسانی در 11 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کرمانشاه، کردستان، گیلان، زنجان، قزوین، مازندران، لرستان و همدان ادامه دارد .

12:53 * تداوم امدادرسانی در 6 استان 

سلیمی در خصوص آخرین آمار امدادرسانی گفت : تا ساعت 12 ظهر امروز ( پنج شنبه ) به 20 هزار و 300 نفر در 22 استان امدادرسانی شده و 3 هزار و 400 نفر اسکان اضطراری یافتند .

وی تصریح کرد : تعداد 33 نفر به مراکز درمانی منتقل شده و امدادرسانی در 6 استان آذربایجان غربی، اردبیل، گلستان، زنجان ، لرستان و همدان ادامه دارد .


انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.