آزمون سنجش مهارت همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می شود.

خوشایند، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ ؛گفت هشتمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنايع دستی، فرش،نان و غله و غیره روز پنجشنبه بیست و هشتم بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: آزمون سراسری سنجش مهارت سال 1395،پايان دوره كارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای نیز روز جمعه بیست و نهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: 299 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان و تفاهم نامه ها در 13 حرفه که در بیست هشتم بهمن ماه برگزار می شود، ثبت نام كرده اند که از این تعداد 280 نفر مرد و 19 نفر زن هستند.
خوشایند افزود: 2 هزار و 876 نفر نیز در هشتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت پایان دوره کارآموزان در سال 1395 در 166 حرفه ثبت نام كرده اند كه از اين تعداد 1 هزار و 455 نفر مرد و 1 هزار و 421 نفر زن هستند و تمهيدات لازم برای شركت اين متقاضيان در آزمون فراهم شده است.
وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبی و عملی است كه متقاضيان بخش های صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها( صنايع دستی، فرش و نان و غله وغیره )که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور ثبت نام کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت،شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی،كارت ورود به جلسه خود رادريافت نمايند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود: نتایج این مرحله از آزمون ها تا سه شنبه سوم اسفند ماه اعلام می شود و داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون كتبی شده اند، براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شركت در آزمون عملی باید به حوزه های تعيين شده مراجعه کنند.
خوشایند با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: درصورتي كه متقاضيان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با شماره تلفن های 32519616-026 ، 32519727-026 و 32522256- 026 تماس حاصل نمایند و یا به مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان محل اقامت خود مراجعه نمايند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.