فرمانده سپاه شهرستان سرباز گفت: در رزمایش بزرگ الی بیت المقدس بخشی از توان رزمی بسیج با حضور گردان های بیت المقدس، امام حسین(ع) و کوثر به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ خدارحم سارانی فرمانده سپاه شهرستان سرباز با اشاره به آغاز رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شهرستان سرباز، اظهار داشت :صبح امروز رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با عنوان یاوران انقلاب در شهرستان سرباز آغاز شده و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

سرهنگ سارانی افزود: در این رزمایش تعداد سه گردان بیت المقدس، یک گردان امام حسین(ع) و یک گردان کوثر تاکتیک های مختلفی از جمله کمین، پدافند دورادور، مقابله با اغتشاشات شهری، دفاع از مراکز مهم و حساس و کنترل معابر وصولی را در طول تمرینات تاکتیکی خود اجرا خواهند کرد.

فرمانده سپاه شهرستان سرباز با اشاره به دیگر برنامه های این رزمایش، بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی خاص، تمرینات عملی، صبحگاه مشترک، برنامه های فرهنگی، رزم شبانه همراه با انفجارات و اجرای رزمایش عملی- تاکتیکی و برپایی نمایشگاه کتاب و عکس شهدا از دیگر برنامه‌های رزمایش بزرگ الی بیت المقدس خواهد بود.

وی در پایان هدف از برگزاری این رزمایش را تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و تجدید میثاق با رهبر عظیم الشان انقلاب عنوان کرد و گفت: سپاه و بسیج همواره برای دفاع همه جانبه از دستاوردهای انقلاب و تمامیت ارضی آماده بوده و در این راه از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند.

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شهرستان سرباز

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شهرستان سرباز

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شهرستان سرباز

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شهرستان سرباز
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار