باتوجه به استقرار سامانه بارشی که تا پایان هفته جاری در اکثر نقاط کشور فعال است، شاهد بارش شدید باران، برف و کاهش محسوس دمای هوا از 3 تا 12 درجه در استان‌های مختلف خواهیم بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور، بر اساس اخطاریه شماره 80 و اطلاعیه شماره 130 امروز چهارشنبه مورخ 27/11/95 در روزهای منتهی به پایان هفته جاری نیمه شمالی کشور شاهد بارش برف و نیمه جنوبی شاهد وزش باد و نزول باران خواهد بود.

بر این اساس متن شماره 3 اطلاعیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

نظر به انتشار اخبار دستگاه های متولی امر مدیریت بحران کشور در خصوص شرایط ناپایدار جوی در روزهای آتی و ادامه این روند تا پایان هفته جاری موارد ذیل به منظور تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی به مردم شریف ایران اعلام می‌شود:

1-  هموطنان محترم و رانندگان زحمتکش حامل های انرژی به اطلاعیه های صادر شده از دستگاه‌های مسئول توجه کامل داشته باشند.

2- خبرها حاکی از جاری شدن آب در رودخانه ها، تالاب ها و دریاچه های خشک و ذخیره آب در پشت سدها است و امید می رود از بار خشکسالی در سال آتی کاسته شود و دولت در جبران خسارات ناشی از حوادث جوی کوشا خواهد بود.

3-  کشیک 24 ساعته سازمان مدیریت بحران کشور به همراه سایر دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور و امدادگران به صورت شبانه روزی در حال رصد اوضاع و خدمت رسانی هستند تا زمینه آسایش مردم فراهم شود.

4- مردم ضمن رعایت نکات ایمنی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری هرگونه وضعیت اضطراری را به شماره تلفن های امدادی اعلام کنند.

5- باتوجه با استقرار سامانه بارشی که تا پایان هفته جاری در اکثر نقاط کشور فعال بوده شاهد بارش شدید باران و برف خواهیم بود و کاهش محسوس هوای سرد از 3 تا 12 درجه در استان های مختلف رخ خواهد داد.

6- در حال حاضر قطعی اساسی برق در هیچ یک از شهرها گزارش نشده است اما برخی راه‌های روستایی و برق روستاه‌ها به دلیل صعب العبور بودن قطع است که تلاش مأموران تا رفع کامل مشکلات ادامه دارد.

7- از هموطنان گرامی تقاضا داریم تا ضمن ادامه روند مصرف بهینه انرژی، خدمتگزاران خود را یاری کنند تا این نعمت الهی همچنان بدون به جا گذاشتن تلفات جانی سپری شده و حلاوت رونق اقتصادی را در بخش های آب و کشاورزی به مردم بچشاند.

8- از تمامی نیروهای زحمت کش و فداکار دستگاه های دخیل در امر مدیریت بحران کشور، نیروهای مردمی ارتش، سپاه و مدیران کشوری، استانی وشهرستانی که بی هیچ منتی در نجات و کمک به هموطنان نقش ایفا می‌کنند، قدردانی می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۰۷:۰۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
اهواز - خوزستان جزء شهرهای ایران نیست که شما گفتید که قطعی برق آب نداشته ! لابد نیست که دارید اینو می گید !!!

آب برق خوبه - گاز گرد خاکم اضافش شده .متاستفم برای همه شما
آخرین اخبار