سرپرست اورژانس کشور گفت: پایگاه‌های امداد هوایی کشور تاکنون به 30 پایگاه رسیده و تا پایان سال بر تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی اورژانس کشور، ششمین گردهمایی بین المللی ایمنی راه با همکاری مرکز مدیریت حوادث وزارت بهداشت و انجمن ارتوپدی و ترومای آلمان در سالن همایش معاونت توانبخشی هلال احمر ایران برگزار شد.

پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور با اشاره به بحث موانع ترافیکی در امداد رسانی اظهار داشت: مهم ترین بخش آموزش همگانی تروما است که باید به صورت جدی تری پیگیری شود و زمانی که حادثه رخ می‌دهد، اورژانس باید به سرعت به آن رسیدگی کند.

سرپرست اورژانس کشور افزود: در این جلسه باید به بررسی اساس کار آموزش همگانی بپردازیم. در بحث بعدی به بررسی راه های کشور می پردازیم و ایمنی موتورسواران را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد، همچنین به تجزیه و تحلیل سطح رانندگی خواهیم پرداخت.

وی افزود: در این جلسات اهمیت طب اورژانس در حوادث جاده‌ای بررسی خواهد شد و راهکارهایی برای افزایش راهکارها ارایه خواهیم کرد.

کولیوند تصریح کرد: پایگاه‌های امداد هوایی به 30 پایگاه رسیده است و تا عید نیز چند پایگاه اضافه خواهد شد که تاثیر به سزایی در کاهش آسیب‌های مغزی خواهد داشت.
   
دبیر ششمین کنگره بین المللی ایمنی راه  وسرپرست اورژانس کشور افزود :پایگاه های امداد هوایی کشور تا کنون به 30 پایگاه رسیده و تا پایان سال بر تعداد آن ها افزوده خواهدشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار