سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رقابتی سنتی با تیم سپاهان پیش‌رو داریم و این تیم خط حمله زهرداری دارد.

برانکو: سپاهان خط حمله زهرداری دارد/ محرومیت حسینی و کامیابی‌نیا برایم قابل هضم نیستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت: به هر حال ما نتیجه بازی دربی را از دست داده‌ایم و باید مقابل سپاهان جبران مافات کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: سپاهان تیم قدرتمندی است و خط حمله خطرناکی دارد بر این اساس می‌دانیم که چه بازی سختی پیش رو داریم این بازی سنتی بین پرسپولیس و سپاهان است و انتظار دارم که هواداران همچنان از تیم محبوبشان حمایت کنند.

برانکو تصریح کرد: از هواداران پرسپولیس به دلیل تشویق‌هایشان تشکر می‌کنم و این نشان می‌دهد آن‌ها چقدر به باشگاه علاقمند هستند.

وی درباره وضعیت محمد انصاری بیان کرد: این بازیکن امروز تمرین کرد و امیدوارم فردا آماده بازی برابر سپاهان باشد همچنین باشگاه برای محرومیت سید جلال حسینی اعتراضش را به فدراسیون اعلام کرده است و قرار است تصمیم نهایی امروز گرفته شود.

برانکو درباره شکست دربی پایتخت اظهار کرد: بازیکنان تیم بازی خوبی ارائه دادند و نمی‌توانم ایرادی از آن‌ها بگیرم فوتبال همین است و برای همین پیش‌بینی نتیجه امکان‌پذیر نیست. ما طی آمار و ارقام این بازی برتر از استقلال بودیم اما ما برای بردن بازی تنها برتری در آمار و ارقام کافی نیست.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: به هر حال ما هنوز صدر جدول هستیم و بازیکنان تمام تلاش خود را برای برد در این بازی انجام دادند و نشان دادند مستحق حضور در صدر جدول هستیم، تمرینات بازیکنان را زیر نظر دارم اما من هم اشتباه می‌کنم و شاید در چینش نفرات در زمین بازی اشتباهاتی مرتکب شدم.

وی بیان کرد: مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها هم مشکلاتی برای تیم ما ایجاد کرده است و این مسائل در چیدن نفرات در زمین بازی تأثیرگذار است.

برانکو عنوان کرد: برخی انتقاد می‌کنند که چرا از احمدزاده در جناح چپ استفاده کردم این بازیکن مقابل تراکتورسازی بازی خوبی ارائه داد و غیبت ایران پوریان هم تأثیری در برد ما مقابل تراکتور نداشت.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: دیدگاه و فلسفه من در زمین بازی این است که پرسپولیس در کنار گرفتن امتیاز باید بازی هجومی ارائه دهد. بارسلونا هم مقابل پاری‌سن‌ژرمن باخت و اتفاقی هم رخ نداد. به هر حال هنوز در صدر جدول هستیم و 10 امتیاز از استقلال و 6 امتیاز از تراکتورسازی بیشتر داریم، زیبایی فوتبال به برد و باخت‌هایش است و نتیجه بازی‌ها نامشخص است به هر حال اگر به جای انسان‌ها، رباط‌ها بازی می‌کردند در آن صورت بازی‌ها صفر- صفر می‌شد.

وی درباره وضعیت ربیع‌خواه بیان کرد: این بازیکن مصدومیتش برطرف شده و به احتمال زیاد فردا بازی نمی‌کند همچنین دو بازیکن اکراینی طی توافق با باشگاه جدا شدند این دو بازیکن اکراینی در تاکنیک تیمی من جای نداشتند و بر این اساس به علت منافع خود از تیم جدا شدند همچنین من نمی‌توانم یش‌بینی کنم که کدام بازیکن همواره در ترکیب تیم جا دارد.

برانکو درباره وضعیت بازیکنان جوان تیم گفت: بازیکنان جوان زیادی فرصت بازی کردن در تیم پیدا کردند و طبق نیازهای تیم از آن‌ها استفاده می‌کنیم. صادق محرمی، علی علی‌پور و طاهرخانی بازیکنان جوانی هستند که بر اساس قابلیت‌هایشان در بازی استفاده می‌کنیم همچنین از همه بازیکنان جوان نمی‌توانیم در یک بازی استفاده کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس بیان کرد: باید اعتراف کنم که محرومیت کمال‌کامیابی‌نیا برایم واضح نیست چرا که این بازیکن بعد از خطا جریمه شد و محرومیت بعد از بازی برایم قابل فهم نیست.

وی در ادامه عنوان کرد: محرومیت سید جلال حسینی هم برایم قابل هضم نیست چرا که این بازیکن درگیری با دروازه‌بان استقلال نداشت به هر حال نمی‌دانم کمیته انضباطی بر اساس چه موضوعی این دو بازیکن را محروم کرد.

برانکو در پایان خاطر نشان کرد: همانطور که بارها اعلام کردم 4 بازی سخت را پیش‌رو داریم همچنین الهلال عربستان بهترین تیم لیگ عربستان است این تیم در آسیا هم کارنامه درخشانی دارد و اگر شانس با این تیم یار بود در آن صورت می‌توانست دو باره قهرمان آسیا شود، به هر حال تیم ما در گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، الهلال و الریان و الوحده بهترین تیم‌ها در عربستان، قطر و امارات هستند.


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار