دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت: مصدومیتی از ناحیه مچ پا داشتم که خوشبختانه آسیب دیدگی ام برطرف شده و از ابتدای هفته به تمرینات تیم بازگشته ام.

همامی:به بازی مقابل تراکتور می رسم/زمین تمرین مناسب نداریممسعود همامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد دیدار سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی در هفته بیست و دوم لیگ برتر بیان کرد: درباره بازی باید بگویم که مصاف با تراکتور با وجود امیرقلعه نوعی روی نیمکت تراکتور بسیار سخت است. این تیم از زمان آمدن قلعه نوعی خیلی منسجم بازی می‌کند و مصاف با تراکتور برای هر تیمی دشوار است اما ما هم سیاه جامگان هستیم و باید تنها برای 3 امتیاز به میدان برویم.

وی در ادامه افزود: در 3 بازی قبلی کمی بدشانس بودیم اما برای این دیدار تدارک خوبی دیده‌ایم و امیدوارم که با پیروزی از میدان خارج شویم. هدف سیاه جامگان در این دیدار ارائه یک بازی دلچسب و کسب هر 3 امتیاز است. بازی کردن مقابل تراکتورسازی در هر شرایطی بسیار سخت است و با سابقه و قدمتی که تراکتورسازی دارد هر تیمی که مقابل این تیم قرار بگیرد به طور حتم به مشکل برخواهد خورد.

همامی درباره عملکردش در این تیم گفت: از عملکرد خودم در نیم فصل دوم راضی هستم و همیشه سعی ام براین است تا بتوانم دروازه ام را بسته نگه دارم اما بعضی اوقات نمی شود این کار را کرد.مصدومیتی از ناحیه مچ پا داشتم که خوشبختانه آسیب دیدگی ام برطرف شده و از ابتدای هفته به تمرینات تیم بازگشته ام و می توانم با صلاحدید کادرفنی در دیدار مقابل تراکتورسازی درون دروازه قرار بگیرم.

دروازه بان اسبق تیم پرسپولیس درباره مشکلات این تیم و نداشتن زمین تمرینی عنوان کرد:بله ما واقعا در این زمینه مشکلات زیادی داریم البته ما به دنبال بهانه نیستیم،ما حتی یک زمین تمرین مناسب که به راحتی در آن تمرین کنیم نداریم.

همامی در پایان خاطر نشان کرد:اگر مسئولان استان خراسان از تیم حمایت کنند،سیاه جامگان می تواند در پایان فصل در لیگ برتر بماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار