سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: به ثمر رسیدن 7 گل از جذابیت یک دیدار خبر می دهد.

طهماسبی : ثبت 7 گل در یک بازی از جذابت آن خبر می دهد / منشا حاصل تفکرات کادر فنی استمحمد رضا طهماسبی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره دیدار تیمش در برابر استقلال خوزستان از هفتە بیست و دوم لیگ برتر اظهار کرد: بدون شک دیدار حساس تیم فوتبال پیکان با استقلال خوزستان از هفته بیست و دوم لیگ برتر دارای جذابیت فراوانی  بود و باید گفت به ثمر نشستن 7 گل در یک دیدار نشان از جذابیت بالای تیم است.

وی در ادامه افزود: استقلال خوزستان نیز تیم خوبی بوده و عملکرد مطلوبی در این دیدار داشته است و زمانی که دو گل جلو بود دست به ضد فوتبال نزد و با ارائه فوتبال زیبا به این دیدار جذابیت خاصی بخشید.

سرپرست تیم فوتبال پیکان در بارە گفته مجید جلالی سرمربی تیم مبنی بر دل پر خون وی از قضاوت داوران گفت : ببینید مجید جلالی هیچگاه در مورد داوری اظهار نظر نکرده اما بدانید چه فشاری به وی امده که در مقام اظهار نظر بر امده است.

وی درباره عملکرد منشا در تیم پیکان گفت: فوتبال کار گروهی بوده و منشا به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد بە نظرم منشا حاصل تفکر کادر فنی است.

طهماسبی ادامه داد: ما هدف تیم در پایان فصل را تثبیت جایگاه در جدول گذاشته ایم و بە طور حتم در صورت تحقق هدف نیم نگاهی به کسب سهمیه خواهیم داشت.

سرپرست پیکان بیان کرد: استقلال خوزستان تیم مستعد و با کیفیتی است و من امیدوارم مشکلات تیم حل شود چرا که در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و نماینده خوب فوتبال کشورمان است.

وی یادآور شد: امیدوارم که پیکان در بازی های باقی مانده بتواند جز تیم های بالا نشین لیگ قرار گرفته و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست اورد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار