در حاشیه نشست هیات دولت؛

امیری: زمان برای استیضاح آخوندی مناسب نیست/دولت از عملکرد وزیرش دفاع می‌کند

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه استیضاح حق نمایندگان مجلس است، گفت: اکنون از نظر ما وقت مناسبی برای استیضاح آخوندی نیست.

امیری: زمان برای استیضاح آخوندی مناسب نیست/دولت از عملکرد وزیرش دفاع می‌کندبه گزارش  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه( 27 بهمن ماه) در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه استیضاح وزیر مسکن و شهرسازی، اظهار کرد: آقای آخوندی برای دفاع از خود در مجلس اعلام آمادگی کرده است.
 
وی افزود: دولت از عملکرد آخوندی دفاع می‌کند، چراکه وی در حوزه مسکن و شهرسازی کارهای قابل توجهی انجام داده است و آخوندی جزو وزرای موفق دولت است.
 
معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی در جلسات کمیسیون عمران در رابطه با محورهای استیضاح، به نمایندگان توضیحاتی ارائه داده است، موضوع استیضاح در یک فضای کارشناسی بررسی شده است و من از این جهت از نمایندگان و رئیس مجلس تشکر می کنم.
 
امیری خاطر نشانی کرد: در جلسه کمیسیون عمران حدود 13 محور استیضاح مطرح شد و وزیر هم سه محور را توضیح داد اما وقت برای 10 محور باقیمانده کفایت نکرد.

وی ادامه داد: طبق آیین نامه داخلی مجلس محورهای استیضاح باید در جلسه کمیسیون به طور کامل بررسی می شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار