تبریز؛

مصاف گسترش فولاد تبریز مقابل فولاد خوزستان

در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر، گسترش فولاد در اهواز مقابل فولاد خوزستان به میدان می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این روزها اوضاع و احوال خوزستانی‌ها اصلا خوب نیست و علاوه بر گرد و خاک وحشتناکی که هوای این استان و یه ویژه اهواز را آلوده کرده، قطعی آب و برق هم مزید بر علت شده که مردم این دیار، از شرایط خود به شدت ناراضی باشند. در چنین شرایطی، گسترش فولاد تبریز مهمان فولاد است تا شاید فوتبال، کمی از آلام خوزستان بکاهد.
گسترش فولاد تبریز، این روزها وضعیت بسیار خوبی دارد و هفته گذشته نیز موفق شدند با حساب دو بر یک از سد سایپا عبور کنند تا در پایان هفته بیست و یکم، با 29 امتیاز در جایگاه پنجم قرار بگیرند؛ البته این تیم اکنون بعد از پیکان 32 امتیازی در رده ششم جای گرفته و در صورت پیروزی مقابل حریفش، می‌تواند بار دیگر جایگاه پنجم را تصاحب کند.
فولاد خوزستان نیز هفته گذشته با یک گل مقابل پدیده مشهد به برتری رسید تا پس از چند هفته، طعم پیروزی را بچشد و با 27 امتیاز در رده دهم قرار گیرد.
بازی بین دو تیم از ساعت 15 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز می‌شود و بر اساس اعلام دپارتمان داوری، رضا کرمانشاهی به همراه هادی طوسی، فرزاد بهرامی و روح اله شریفی، این بازی را قضاوت می‌کنند.
بابک حاتمی از گسترش فولاد، تنها محروم این بازی است.
گفتنی است: دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار