مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر از آموزش 18 هزار نفر در مراکز فنی‌وحرفه‌ای دولتی خبر داد.

آموزش 18 هزار نفر در مراکز فنی‌وحرفه‌ای دولتی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرسول کازرونی با بیان اینکه 18 هزار نفر در مراکز فنی‌وحرفهای بخش دولتی این استان تا پایان دی ماه امسال آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند، اظهار داشت: در این مدت هشت هزار و 610 نفر نیز معادل یک میلیون و 700 هزار و 730 ساعت در موسسه‌های کارآموزی آزاد(خصوصی) فنی‌وحرفه‌ای استان بوشهر آموزش دیدند.

وی اضافه کرد: صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر از عمده سرفصل‌های دوره‌های آموزشی برپا شده در این مدت بوده است.

کازرونی بیان کرد: 6 هزار و 100 نفر نیز در قالب تفاهمنامههای همکاری با بهزیستی، کمیته امداد، آموزش و پرورش، بسیج سازندگی، شرکت توانیر، شرکت شهرکهای صنعتی، سازمان زندانها، کمیساریای عالی سازمان ملل، دانشگاهها، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، شهرداریها و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس آموزشهای مهارتی را آموختند.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفهای استان بوشهر با اشاره به دیگر فعالیت‌های این سازمان، ادامه داد: برگزاری آزمون مهارت برای 22 هزار و 353 نفر و صدور 15 هزار و 348 گواهینامه مهارت برای قبول شدگان از دیگر فعالیت‌های این سازمان در 10 ماه امسال است.

وی با تاکید بر افتخارآفرینی دو کارآموز بوشهری در رقابت‌های ملی مهارت، گفت: 2 کارآموز بوشهری امسال در رقابت‌های ملی مهارت در کشور افتخار آفرینی کردند و با کسب 2 مدال برنز و 2 دیپلم افتخار در بخش کابینت‌سازی چوبی و تاسیسات الکترونیکی به رقابت‌های جهانی راه یافتند.

کازرونی اضافه کرد: تبدیل وضعیت 54 نفر از مربیان حق‌التدریس آموزش فنی‌وحرفهای، توسعه فضاهای آموزشی شامل راه‌اندازی کارگاه تعمیر وسایل سردکننده مرکز دشتستان و کارگاه صنایع ساختمان مرکز شماره 2 بوشهر از دیگر عملکرد این مرکز در سال جاری است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.