آیت الله مکارم شیرازی، وهابیت را زادگاه تروریسم اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت الله ناصر مکارم شیرازی با تأکید بر اینکه وهابیت زادگاه تروریسم است، افزود: عربستان مهد وهابیت و آمریکایی نزدیک‌ترین دوست عربستان سعودی است، آمریکایی‌ها در طرفداری از تروریسم پیشتاز هستند.
 
وی در ادامه  با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی گفت: سخنان آمریکایی ها باعث شده چهره واقعی شان نشان داده شود و آن‌ها هنوز هم‌پیمان شکن هستند.
 
مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه دروغ‌گویی و عهدشکنی‌های آمریکایی‌ها دیوار بی‌اعتمادی بالاتر می‌رود اظهار کرد: برخلاف این اظهارات و رفتارها اما ملت ما منسجم‌تر و متحدتر می‌شوند و روی پای خود می‌ایستد.و نظام جمهوری اسلامی بدون طمع با کشورهای دیگر راه خود را باقوت پیش می‌رود هرچند که آمریکایی‌ها با دروغ‌پردازی‌های خود سعی کنند و دروغ بگویند، نام شیطان بزرگ برازنده آمریکا است.
 
وی بابیان اینکه سران آمریکا ایران را طرفدار تروریسم می‌نامند گفت: خود آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که تاکنون هیچ کشوری به‌اندازه ایران با تروریسم مبارزه نکرده است، مسئله این است که در عرصه سیاست مادی شرم و حیا ازدست‌رفته است.
 
آیت‌الله مکارم شیرازی زادگاه تروریسم را وهابیت نامید و افزود: عربستان مهد وهابیت است و آمریکایی نزدیک‌ترین دوست عربستان سعودی است، آمریکایی‌ها در طرفداری از تروریسم پیشتاز هستند.همچنین وی ابراز ناخرسندی از رسوایی‌های مادی در حکومت اسلامی کرد و افزود: این رفتارها خطرناک است و به اعتماد مردم ضربه می‌زند، برخی افراد به‌جایی رسیدند که دین خود را به مال دنیا و مقام می‌فروشند که بسیار شرم‌آور است.
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار