سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان نجف‌آباد گفت: تا پایان لیگ برتر سه بازی دیگر باقی مانده که یکی از این مسابقات را رو‌به‌روی تیم مدعی بم کرمان انجام می‌دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه شهبازی  اظهار کرد: در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر، مقابل تیم استقلال خوزستان در اصفهان با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسیدیم و تا این لحظه با 41 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار داریم.

وی افزود: بازی یک‌طرفه بود و با اینکه ما بر بازی مسلط بودیم، داور دو گل سالم ما را مردود اعلام کرد که اگر آن دو گل حساب می‌شد با اختلاف امتیاز بیشتر یعنی 7 بر صفر این مسابقه را می‌بردیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان نجف‌آباد تصریح کرد: ما سه تیم یعنی آینده‌سازان نجف‌آباد، بم و سیرجان که رده‌های اول تا سوم جدول را در اختیار داریم، مدعی قهرمانی هستیم که رقابت بین‌مان بسیار نزدیک است در نتیجه نمی‌توان حدس زد که در نهایت کدام تیم قهرمان می‌شود.

وی اظهار داشت: اگر با یک‌سری اتفاقات، بازی روز سیزدهم اسفند را مقابل بم کرمان واگذار کنیم؛ با توجه به اینکه امتیازات ما سه تیم هم به هم نزدیک است، کارمان برای کسب قهرمانی کمی سخت می‌‌شود.

شهبازی عنوان کرد: تا پایان لیگ برتر سه بازی دیگر باقی مانده که یکی از این مسابقات را رو‌به‌روی تیم مدعی بم کرمان انجام می‌دهیم.

وی اذعان داشت: از ابتدای رقابت‌ها همه بازی‌ها را به چشم فینال نگاه کردیم؛ کاملا واقفیم که در این هفته‌های پایانی، همه چیز دست خودمان است نه دست داور، نه زمین و نه توپ، در واقع خیلی خوب قدر موقعیت‌مان را می‌دانیم و برای حفظ آن تا پایان مسابقات تلاش می‌کنیم، ما صد در صد بر روی سکوی قهرمانی هستیم.





انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.