رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

ترافیک‌ در آزادراه کرج – تهران سنگین است / احتمال آب‌گرفتگی محورهای جنوبی کشور در روز جمعه

سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم ‌اکنون در باند جنوبی آزاد راه کرج – قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج – تهران از پل فردیس تا گرمدره ترافیک‌ نیمه‌سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه افزود:‌ در اکثر محورهای استان کردستان، آذربایجان شرقی محورهای جلفا – مرند، اهر – تبریز، نقده – ماکو، ماکو – خوی و سردشت بارش برف گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، گفت: در اکثر محورهای استان‌های ایلام، کرمانشاه، کرمان و در استان خراسان رضوی محورهای ملک‌آباد – تربت حیدریه، قوچان – چناران بارش باران گزارش شده است.

وی بیان کرد: از روز گذشته تا امروز در استان‌ هرمزگان محورهای حاجی‌آباد – وکیل‌آباد، باغات – وکیل‌آباد، لنگه – بستاک، بندر عباس -بندرلنگه و در استان فارس محور شیراز – جهرم، بوشهر محور درودگاه – چاهپیر، استان کردستان محور سقز – مریوان بارش‌های اخیر مسدود شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در پایان گفت: در محورهای مواصلاتی استان‌های البرز، ایلام، کرمان، همدان، تهران، زنجان، هرمزگان، مازندران، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، فارس، قزوین، چهارمحال بختیاری و اردبیل برای روز جمعه پیش‌بینی بارش برف و باران شده است که در محورهای استان‌های شمالی کشور پیش‌بینی برف و کولاک و در محورهای جنوبی کشور پیش‌بینی بارش باران و آب‌گرفتگی معابر با طغیان رودخانه‌های محلی شده است.

گفتنی است، آن دسته از افرادی که قصد سفر و رانندگی در محورهای استان‌های نام برده را دارند توصیه می‌کنیم قبل از سفر با تماس 120 از وضعیت جوی مطلع شوند با شماره از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار