یک سناتور جمهوری‌خواه از کمیته اطلاعاتی سنا درخواست کرد در خصوص رابطه دولت ترامپ با روسیه تحقیقات جامعی انجام دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، "روی بلانت"، سناتور جمهوری خواه ایالت میزوری در سنای آمریکا روز گذشته (سه شنبه) خواستار بررسی دقیق روابط دولت ترامپ با روسیه شد.

وی در گفتگو با رادیو "کی تی آر اس" اعلام کرد: "من فکر می کنم همه می خواهند این تحقیقات انجام شود. کمیته اطلاعاتی سنا مسئول انجام این تحقیقات است و من فکر می کنم باید تحقیقات جامعی در این خصوص انجام شود که هیچ پرسشی بی‌پاسخ باقی نماند."

بلانت در ادامه افزود: "کمیته اطلاعاتی سنا همچنین باید خیلی فوری با مایکل فلین، مشاور امنیت ملی سابق رئیس جمهور آمریکا گفتگو کند و به پرسش های زیادی پاسخ دهد. من فکر می کنم بیشتر افرادی که در تیم دونالد ترامپ هستند نگرانی هایی در قبال روسیه دارند. اما هر رئیس جمهوری این فرصت را دارد که ارتباط با کسانی که برای ما منفعت دارند و کسانی که برای ما ضرر دارند را تجربه کند."

مایکل فلین به دلیل اتهامات مطرح شده علیه وی در خصوص ارتباط با سفیر روسیه پیش از مراسم تحلیف دونالد ترامپ، از سمت خود استعفا کرد. مشاور امنیت ملی ترامپ در حالی از سمت خود کناره گیری کرد که کمتر از یک ماه از آغاز به کار رسمی وی در دولت جدید آمریکا گذشته بود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار