سعیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بررسی تخلفات احتمالی جشنواره فجر در جلسه آینده کمیسیون فرهنگی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تخلفات احتمالی جشنواره فجر در جلسات آینده کمیسیون بررسی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

بررسی تخلفات احتمالی جشنواره فجر در جلسه آینده کمیسیون فرهنگیمحمداسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه کمیسیون فرهنگی با داوران جشنواره فیلم فجر و رئیس خانه سینمایی اظهار داشت: این جلسه در دستور کار کمیسیون قرار داشت و قراربود جلسه‌ای در خصوص گزارش‌های واصله از جشنواره فجر، دوتابعیتی بودن داوران و جهت‌گیری جشنواره برگزار شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجایی که ما باید حقایق را بشنویم  و از نزدیک موضوع را بررسی کنیم قرار بود جلسه امروز برگزار شود اما به دلیل اینکه بررسی موضوعات ارجاعی شورای نگهبان در ارتباط با برنامه ششم در دستور کار مجلس بود قرار گرفت، این موضوع درجلسات آینده‌ کمیسیون  بررسی می‌شود.

وی در خصوص این موضوع که آیا  در صورت تایید تخلف داوران امکان تغییر نتایج وجود دارد، گفت: ابتدا باید تخلفات بررسی شود، تخلفات ممکن است به دو شکل صورت گرفته باشد که یکی از آنها تخلف در محتوا است.

سعیدی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: در صورتی که این ناداوری صورت گرفته باشد موضوع بازبینی و نتیجه آن اعلام می‌شود اما اگر این تخلفات به محتوا وارد نشده باشد این اتفاق نخواهد افتاد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیسیون ، سعیدی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار