دونالد ترامپ از زمان آغاز ریاست جمهوری خود بسیاری از تدابیر امنیتی و اطلاعاتی را نادیده گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولیتیکو؛ دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به دلیل اقدامات ضعیف امنیت اطلاعاتی، متهم شده امنیت ملی آمریکا را به خطر انداخته است. بسیاری از دموکرات ها و متخصصان مستقل، رئیس جمهور آمریکا را به افزایش احتمال درز اطلاعات و حملات سایبری متهم کرده اند.

نارضایتی ها از اقدامات غیر امنیتی ترامپ به بیشترین سطح از آغاز ریاست جمهوری اش رسیده است. این موضوع روز شنبه، زمانی که ترامپ در حضور مهمانانش به یک تماس تلفنی امنیتی درباره آزمایش موشکی کره شمالی پاسخ داد هرچه بیشتر افزایش یافت.

در ادامه آن شب، اعضای تیم ترامپ با استفاده از فلش موبایل به مطالعه فایل های مختلف پرداختند. از آن جایی که دوربین های موبایل قابل هک شدن هستند این اقدام بسیار خطرناک محسوب می شود.
 
منتقدان پیشتر اظهار کرده بودند که ترامپ با استفاده از یک تلفن همراه اندرویدی ناامن برای ارسال پیام های توییتری خود، این خطر را ایجاد کرده است تا تحت تعقیب قرار گیرد و موقعیت خود را در اختیار افراد بگذارد. هکرها نیز می توانند با کشف و استفاده از یک ضعف امنیتی به راحتی به تلفن همراه او نفوذ کنند.

ترامپ هفته گذشته نیز یک کیف مشکی قفل دار را در حالی روی میزش در مقابل افراد قرار داده بود که کلید آن نیز در همانجا قرار داشت.

دموکرات ها تاکنون بارها اظهار کرده اند ترامپ اقدامات امنیتی خطرناک بسیاری انجام داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار