آنر وی 9 سوم اسفندماه رونمایی می‌شود

طبق دعوت‌نامه‌هایی که هواوی به رسانه‌ها ارسال کرده است، این کمپانی قصد دارد در ۳ اسفند از گوشی هوشمند آنر وی 9 رونمایی کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، برند دوم کمپانی هواوی، آنر، اعلام کرده است که قصد دارد ۳ اسفند کنفرانس خبری خود را در پکن برگزار و از گوشی هوشمند آنر وی 9 رونمایی کند. در دعوت‌نامه‌ای که این کمپانی به رسانه‌ها ارسال کرده است، قید شده که قرار است در کنار آنر وی 9 از نسخه جدیدی از آنر 8 به نام Youth Edition نیز رونمایی شود.

طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم، نسخه‌ی جدید آنر 8 قرار است از نسخه اصلی ارزان‌تر باشد. آنر وی 9 نیز مجهز به دوربین فوق‌العاده سریع خواهد بود که طبق اطلاعات قبلی، به‌صورت ترکیب دوربین دوگانه در پشت آنر وی 9 کار گذاشته شده است.

خوشبختانه اطلاعات کاملی در مورد سخت‌افزار آنر وی 9 در اختیار داریم. طبق این اطلاعات، آنر وی 9 دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی 2K است و از یک تراشه کرین 960 برخوردار است. اگر از طرفداران محصولات هواوی باشید، حتما می‌دانید این کمپانی تراشه‌های محصولاتش را خودش می‌سازد و کرین 960 نیز از آخرین تراشه‌های این کمپانی است. روی این تراشه، از یک پردازنده ۸ هسته‌ای استفاده شده که با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز کار می‌کند.آنر وی 9 قرار است در دو مدل عرضه شود. مدل اول از ۴ گیگابایت و مدل دوم از ۶ گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد. البته هر دو نسخه مجهز به حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی هستند.

رونمایی آنر وی 9 در ۳ اسفند

در پشت این گوشی هوشمند از یک ترکیب دوربین دوگانه استفاده شده است که هر دو ماژول، مجهز به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی هستند و از روزنه f/2.2 بهره می‌برند. این در حالی است که دوربین جلو ۸ مگاپیکسل است.

محصول جدید هواوی که مبتنی بر اندروید 7.0 نوقا است، از باتری با ظرفیت ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد و با رابط کاربری EMUI 5.0 روانه بازار خواهد شد. در مورد رنگ‌بندی، قیمت و زمان عرضه آنر وی 9 اطلاعاتی در اختیار نداریم.

منبع:زومیت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.