نماینده مردم چابهار درمجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار تکمیلی برای اتمام پروژه راه آهن چابهار-ایرانشهر 45000 میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ، عبدالغفور ایران نژاد نماینده مردم چابهار درمجلس شورای اسلامی در بازدید از خط راه آهن چابهار با اشاره به اینکه تاکنون 500 میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن چابهار به ایرانشهر تزریق شده است، خواستار افزایش ردیف بودجه کشوری برای تکمیل این طرح ملی شد.

عبدالغفور ایران نژاد با اشاره به پیشرفت 30 درصدی این خط گفت: راه آهن چابهار-ایرانشهراز سال 92 شروع شده واعتبارتکمیلی برای اتمام آن 45000 میلیارد تومان است.

وی افزود: در این مسیر 66 پل بزرگ و هزار تونل باید ساخته شود که قرارگاه سازندگی خاتم سپاه با دو هزار دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی مشغول کار است.

به گفته نماینده مردم چابهار درمجلس پروژه راه آهن چابهار-زاهدان-مشهد 1457کیلومتر است که 310کیلومتر آن با 14ایستگاه مربوط به خط چابهار-ایرانشهر است.

ایران نژاد با اشاره اعتبار 30 میلیارد تومانی بودجه سالانه کشور برای تکمیل آن تصریح کرد: تاکنون 500میلیاردتومان به این پروژه تزریق شده که رقم تخصیص یافته در بودجه کشوری برای آن بسیار اندک است.

وی خواستار تخصیص اعتبار دوهزارمیلیاردی در بودجه امسال کشور به خط راه آهن چابهار-ایرانشهر شد وتاکید کرد: بنا به قولی که از رئیس مجلس گرفتیم، امیدواریم با تخصیص این اعتبارپیشرفت 60 تا 70 درصدی را در پروژه شاهد باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار