فرماندار تهران گفت: پیش‌بینی می‌شود در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 96 نزدیک به 3 هزار نفر ثبت نام کنند.

پیش‌بینی ثبت‌نام 3 هزار نفر در انتخابات 96 شورای شهر تهران/نیازمند کمک خانه احزاب در انتخابات آینده هستیم
به گزارش خبرنگار احزاب و تشكل‌هاى گروه سياسى باشگاه خبرنگاران جوان؛ عیسی فرهادی فرماندار تهران در نشست شورای مرکزی خانه احزاب که عصر امروز دوشنبه( 25 بهمن ماه) برگزار شده بود با اشاره به برجسته ترین شاخصه انقلاب اسلامی گفت: مردم اساس و شاخصه انقلاب هستند و مباحث اعتقادی و دینی یک بخش از انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: در روز 22 بهمن شاهد حضور بی نظیری از سوی مردم بودیم و این حضور نشان از هوشیاری و بزرگی آنان است، مسئولان هر چه نوکری این مردم را بکنند اقدامی به حق است.

فرهادی در بخش دیگری با اشاره به انتخابات سال 94 اظهار داشت: در انتخابات 94 برای اولین بار 30 نفر یک فهرست به طور کلی رای آوردند و مردم به صورت یک لیست در انتخابات رای دادند. در انتخابات گذشته 23 مورد شکایت بود اما هیچکدام از این شکایتها جدی نبود.

فرماندار تهران با بیان اینکه با شفاف سازی در انتخابات مشارکت عمومی افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: تمام تلاشمان را برای شفافیت در انتخابات انجام خواهیم داد، اگر شفافیت باشد میزان شبهات کمتر خواهد شد و برای ما اصل بر بی طرفی است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 96 نزدیک به 3 هزار نفر ثبت نام کنند.

فرهادی تصریح کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از مهمترین اقدامات فرمانداری در سال آینده خواهد بود، فرمانداری تهران در انتخابات آینده نزدیک به 80 هزار نفر را جهت برگزاری انتخابات باید اداره کند که این اقدامی بسیار بزرگ از سوی فرمانداری خواهد بود.

فرماندار تهران در پایان با بیان اینکه جهت برگزاری انتخابات سال آینده به کمک احزاب نیاز داریم اظهار داشت: خانه احزاب باید در اجرای هرچه بهتر انتخابات به فرمانداری کمک دهد تا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار