آزمون کتبی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم استان اصفهان بصورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: امسال در پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم استان اصفهان 31 هزار قرآن آموز در 11 رشته حفظ یک جزء، حفظ دو جزء، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ده جزء، حفظ بیست جزء، حفظ کل قرآن کریم و حفظ موضوعی قرآن ثبت نام کردند.

حجت الاسلام حسن امیری افزود: مرحله دوم و آزمون کتبی این دوره نیز همزمان با سراسر کشور روز پنجشنبه 28 بهمن ماه در 138 حوزه فرعی و 58 حوزه اصلی استان اصفهان در جوار امامزادگان، مساجد و برخی مدارس برگزار می شود.

وی گفت : امسال استان اصفهان برای اولین بار درکشور توانسته است سیستم الکترونیکی را برای برگزاری آزمون کتبی این طرح طراحی کند که این سیستم شامل، دریافت کارت ورود به جلسه بصورت الکترونیکی ، تصحیح برگه های آزمون ، اعلام نمرات در سایت اداره کل اوقاف استان است .

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان کرد: نتایج نهایی این آزمون نیز حداکثر تا 15 اسفند ماه در سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به نشانی،http://esfahan.oghaf.ir/ اعلام میشود .

حجت الاسلام حسن امیری گفت :همچنین آن دسته از متقاضیان و قرآن آموزان که شماره داوطلبی ندارند می توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها و یا محل برگزاری کلاس های طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم که در آن شرکت کرده بودند برای اخذ کارت ورود به جلسه مراجعه کنند .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار