بی باک گفت: تیم ملی تکواندو به نبود انسجام و اتحاد باخت و من با ایجاد همدلی، تکواندو را به روزهای اوجش بر می گردانم.

مهدی بی باک در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو بیان کرد: ابتدا از تمام مربیان بزرگ تکواندو کشور اجازه می گیرم و امیدوارم در کنار همراهی و همدلی آنها بتوانم به پیشرفت تیم ملی تکواندوی کشورم کمک کنم.

وی ادامه داد: مقانلو تیم ملی تکواندو را از المپیک تا مسابقات جهانی جمهوری آذربایجان از نظر فنی بسیار خوب هدایت کرد اما به دلیل نبود همدلی و همبستگی تیم ملی شکست خورد و به همین علت ایجاد انسجام بین خانواده تکواندو در اولویت برنامه کاری من قرار دارد تا در کنار قدرت فنی با همدلی به روزهای اوج تکواندوی ایران برگردیم.

بی باک افزود: از جامعه تکواندو می خواهم که انتقادها و حواشی را کنار بگذارند و در کنار هم به کسب عنوان قهرمانی در رقابت های جهانی و کشورهای اسلامی کمک کنند.

وی در خصوص برنامه های خود گفت: برنامه ام را طی دو روز آینده به فدراسیون تحویل می دهم تا کمیته فنی شرایط مسابقات انتخابی تیم ملی را اعلام و هرچه سریعتر تکواندوکاران را به اردو دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: فدراسیون برای رقابت های کشورهای اسلامی و مسابقات جهانی کره جنوبی کادر فنی جدا انتخاب کرده است که هر دو گروه با یکدیگر هماهنگ هستند تا در رقابت های پیش رو مدال های مختلفی کسب کنیم و به ناکامی ها پایان دهیم.

بی باک عنوان کرد: به دلیل حساسیت مسابقات جهانی کره جنوبی و تاثیر آن در کسب سهمیه المپیک توکیو، فدراسیون این مسابقات را نسبت به رقابت های کشورهای اسلامی ارجح دانست و با انتخاب من به عنوان سرمربی و تعیین کادر فنی جدید در تلاش است تیم ملی را برای این مسابقات آماده کند. سرمربی و کادر فنی تیم اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی نیز به زودی مشخص می شود.

وی در خصوص محمدی که به تازگی به ایران بازگشته است، گفت: من برای دعوت ملی پوشان گزینه های زیادی را در مسابقات انتخابی گذاشتم و افراد واجد شرایط می توانند در این رقابت شرکت کنند و پس از کسب نتیجه لازم در اردو تیم ملی حاضر شوند. ترکیب اصلی تیم ملی در آخرین مرحله از اردوهای آمادگی مشخص می شود.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: در نهایت کادر فنی تلاش خود را برای پیشرفت تکواندو خواهد کرد. من از تمام بزرگان تکواندو کشور می خواهم که به تیم ملی کمک کنند و با همدلی و انسجام حاشیه ها را کمرنگ سازند.

بی باک در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی در رقابت های جهانی کره جنوبی خوشحالی و اعتماد را به خانواده تکواندوی کشورم برگردانم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.