فدراسیون دوچرخه سواری برنامه های امسال رکابزنان کوهستان را اعلام نمی کند برای بستن قرارداهایشان در هاله ای از ابهام به سر می برند و علاوه بر آن در تعطیلی عید اردویی نخواهند داشت.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فدراسیون دوچرخه سواری برای کسب نتیجه بهتر تیم ملی کوهستان سال گذشته با یک مربی اسلوونی قرارداد همکاری بست تا رکابزنان رشته کوهستان علاوه بر نتایج خوب بین المللی بتوانند این رشته را توسعه بدهند.
 
هم اکنون با توجه به اینکه برنامه های این رکابزنان توسط "پریموث استرانکار" بررسی شده است و به فدراسیون داده شده تا رکابزنان در سال جدید برنامه های بستن قرارداد، تمرینات و غیره را بدانند اما فدراسیون دوچرخه سواری هنوز چیزی در این خصوص اعلام نکرده است و این در حالی است که تیم های باشگاهی رشته کوهستان از این موضوع ناراحت هستند. حتی رکابزنان نتوانسته اند قرارداد فصل جدید خود را ببندند.    
 
فرزاد خدایاری رکابزن ملی پوش کوهستان در این خصوص اظهار کرد: همچنان منتظر برنامه های فدراسیون دوچرخه سواری برای بستن قراردادهای امسال هستیم زیرا هر سال دی ماه این برنامه ها توسط فدراسیون در سایت رسمی اعلام می شد اما هنوز مشخص نشده است حتی نتایج سال قبل را به تازگی گذاشته اند، به این خاطر تیم های باشگاهی رشته کوهستان، خیلی ناراحت هستند.
 
وی در ادامه بیان کرد: مربی تیم ملی کوهستان فدراسیون دوچرخه سواری"پریموث استرانکار" این برنامه ها را ،یک ماه گذشته به فدراسیون داده است اما چیزی در این خصوص اعلام نکردند و این اتفاق موجب شده است هنوز قرار داد نبستیم .بنده قصد حضور در مسابقات بین المللی را داشتم که با این وضعیت نتوانستم شرکت کنم، به این خاطر تیم ها نیز خیلی ناراحت هستند.
 
خدایاری در خصوص اینکه چه تیم هایی به وی پیشنهاد داده اند، تصریح کرد:از تیم فستوس و اسکات پیشنهاد داشته ام تا با این تیم ها امسال قرارداد ببندم و فعالیتم را آغاز کنم.    
 
وی در خصوص اردوی تدارکاتی تیم ملی کوهستان که چندی پیش به میزبانی هیئت دوچرخه سواری شیراز برگزارشد، افزود: اردوی تدارکاتی تیم کوهستان که توسط هیئت دوچرخه سواری شیراز برگزار شد خیلی خوب بود، این اردو از نظر وضعیت مسیر های زیادی که برای تمرین وجود داشت، وضعیت جوی و دیگر امکانات مناسب بود زمان برگزاری آن 14 روز بود که اگر زمان بیشتری به آن اختصاص می دادند، آماده تر می شدیم.  
 
خدایاری درخصوص زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیای کوهستان عنوان کرد: قرار بود این هفته یک مسابقه لیگ را برگزار کنند در سال جدید هم یک مرحله دیگر لیگ اجرا شود اما هنوز چیزی در این خصوص از سوی فدراسیون دوچرخه سواری اعلام نشده است. با توجه به اینکه رقابتهای آسیایی این رشته اردیبهشت ماه است مربی تیم ملی از فدراسیون درخواست کرده بود که در ایام نوروز یک اردوی تدارکاتی داشته باشیم اما از سوی فدراسیون موافقتی صورت نگرفت و گویا "پریموث" نا امید شد، هم اکنون  نیز منتظر برگزاری یک رقابت برای سنجش وضعیت رکابزنان کوهستان است و این اتفاق بدی است زیرا بنده در سال گذشته حداقل 5 ماه در اردو بودم و به منزل نیامدم به این خاطر زمانی که در رقابت های آسیایی شرکت کردم موفق به کسب نتیجه گرفتم شدم و امسال این اردوها برگزار نشد.
 
وی تاکید کرد: امروز "پریموث" بعضی از رکابزنان را دعوت کرده است تا تست گیری کند و برای بهتر شدن نتایجشان تست و برنامه تمرینی بهتری بدهد زیرا اصل انتخابی های او در مسابقات است و تمرین خوب انجام دادن شرط بهتر رقابت کردن نیست.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار