سارق انبار منازل مسکونی در ساری دستگیر شد.

سرهنگ زیدالله کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، از شناسایی و دستگیری سارق انبار منازل مسکونی با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
وی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از پارکینگ و انبار منازل مسکونی در در ماه های اخیر ،موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود : مامورین کلانتری 13 در حین گشت زنی در محدوده خیابان سیدالشهدا موفق به شناسایی سارق سابقه دار در حین سرقت از پارکینگ یکی از منازل مسکونی شدند.
سرهنگ کاظمی گفت : سارق به محض مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد .
وی با بیان اینکه متهم که دارای سابقه سرقت نیز بوده است افزود: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی به 6 فقره سرقت از انبار و پارکینگ منازل مسکونی شهروندان در ماه های گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شهروندان خواست از ورود افراد ناشناس به آپارتمان ها ، مجتمع ها و واحدهای مسکونی خودداری کنند و قبل از خروج از پارکینگ به خصوص منازلی که دارای درب ریموت و کنترل از راه دور می باشند دقت نظر داشته و تا حصول اطمینان از بسته شدن درب محل را ترک نکنند.
انتهای پیام/ ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.