نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تکلیف حق و حقوق جان باختگان و شهدای پلاسکو باید مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاطمه ذوالقدر، نماینده مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با اشاره به اینکه ملت ایران در 22 بهمن نشان دادند که به تعامل سازنده با حفظ عزت و کرامت انسانی در دنیا معتقد هستند، گفت: ما معتقدیم که باید در مقابل تهدیدات دشمن قسم خورده ایستاد.

وی افزود: به دولت جدید ترامپ می‌گوییم هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید، تهدیدات ترامپ فرار روبه جلوست تا مردم آمریکا به مطالبات خود نرسند.

نماینده تهران در مجلس با اشاره به سیاست‌های اشتباه رئیس جمهور جدید آمریکا و استفاده از تاکتیک پوپولیسم برای ایجاد نوعی سرمایه‌داری توأم با تروریسم اظهار داشت: سرویس‌های امنیتی غربی از تروریست‌های داعش حمایت می‌کند.

ذوالقدر با اشاره به لزوم تغییر نگرش گروه‌های سیاسی و اجتماعی در مدنظر گرفتن منافع ملی عنوان داشت: افزایش بیکاری و طلاق به منزله هشدار در جامعه است، کسانی که به مردم می‌اندیشند باید این موضوعات را مدنظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه با چابک‌سازی می‌توان ضمن تحرک بیشتر اعتماد عمومی را جلب کرد، گفت: چنانچه اعتماد از بین برود تأثیرات مخربی بر تعامل ملی دارد.

ذوالقدر با اشاره به اتفاق اخیر در ساختمان پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش‌نشانان یادآور شد: از شهردار تهران دعوت می‌کنیم تا به صورت اساسی و جدی این موضوع را ریشه‌یابی کنند تا پلاسکو هم به املاک نجومی نپیوندد.

نماینده تهران در مجلس تأکید کرد: اگر در خیابان جمهوری که چندین سال پیش آتش گرفت به جای منافع گروهی، منافع ملی در نظر گرفته می‌شد آیا اکنون فاجعه پلاسکو رخ می‌داد؟!

وی افزود: آقایان رحمانی فضلی و قالیباف و دیگر مسئولین، حال تهران و اطراف آن خوب نیست، بیایید با پرهیز از سیاسی کاری فقط به شهر بپردازیم تا در آینده از اتلاف جان و مال جلوگیری کنیم، تکلیف حق و حقوق جان باختگان و شهدای پلاسکو باید مشخص شود.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار