سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی گفت: با توجه به حضور بازیکنان با تجربه در تیم و با تمرینات مستمر امیدواریم روی سکوی قهرمانی این دوره که 11 اسفند در تایلند برگزار می‌شود، قرار بگیریم.

کسب سهمیه در مسابقات جهانی در مسابقات تایلند
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آرش رامسری اظهار داشت: با توجه به حضور بازیکنان باتجربه در تیم و تمرینات مداوم، امیدوار به کسب مقام قهرمانی در اولین دوره رقابت‌های آسیایی در کشور تایلند هستیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی با اشاره به اهمیت مسابقات آسیایی تایلند گفت: این مسابقات جنبه انتخابی کسب سهمیه برای حضور در مسابقات جهانی دارد که امیدواریم با تلاش و همت بازیکنان و دعای خیر مردم بتوانیم این سهمیه را کسب و دل ملت را شاد کنیم.

وی با تاکید بر حضور بازیکنان باتجربه در تیم افزود: چند نفر از بازیکنان، تجربه حضور در رقابت‌های جوانان آسیا که رتبه سوم را هم کسب کردند، دارند و امیدواریم بتوانیم با تمرینات مستمر روی سکوی قهرمانی این دوره قرار بگیریم.

رامسری درباره‌ی برگزاری اردوهای تیم ملی اظهار داشت: برای آمادگی هرچه بهتر و قوی‌تر این تیم در این رقابت‌ها یک اردوی گزینشی با شرکت 12 بازیکن در شهرستان بندرعباس برگزار شد که 6 بازیکن برتر برای حضور در اردوی دوم در گناوه انتخاب شدند.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ادامه داد: در اردوی شهر گناوه نیز در نهایت 4 بازیکن در قالب دو تیم الف و ب برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند برگزیده می‌شوند.

وی در مورد اردوی پایانی تیم ملی اضافه کرد: اردوی پایانی تیم به احتمال زیاد در جزیره کیش با توجه به شرایط آب و هوایی با کشور تایلند برگزار خواهد شد.

این سرمربی افزود: با توجه به اینکه اولین دوره رقابت‌های امید در تایلند برگزار خواهد شد، شناخت آنچنانی از رقیبان نداریم اما به نظر می‌آید که 32 تیم حضور یابند.

سرمربی تیم ملی امید والیبال ساحلی ضمن ابراز رضایت از شرایط آب و هوایی شهرستان گناوه و امکاناتی که در اختیار این تیم قرار گرفته است با مسئولان شهرستان نیز تقدیر کرد و گفت: از مسئولان این شهرستان از جمله حسن خسروانی سرپرست و رئیس هیات والیبال گناوه که تیم را تنها نگذاشتند و نهایت همکاری را داشتند، تشکر و امیدوارم که اینگونه اردوها در شهرستان گناوه تداوم یابد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.